El divendres dia 17 de gener de 2014, el Javi i la Helen, els pares del Marc Jorge, van venir a participar al projecte “famílies”, explicant-nos l’illa de Menorca.
Sabíeu que…?
– a l’estiu fa molta calor i molt vent?
– a les platges menorquines es pot anar desputllat o amb banyador?
– els monuments prehistòrics estan fets de pedra seca?
– la sobrassada és típica de les illes, i que surt del porc?
– els encanta els formatge.
– a les illes fabriquen “abarques”, que són les sandàlies originàries de les illes, i que es fan amb la pell de la vaca.
– Per Sant Joan celebren la festa del “Jaleo”, on els cavalls són els protagonistes. Mentre salten, la gent es posa a sota dels cavalls i els toca.
– Al voltant de l’illa de Menorca es troba el camí de cavalls. Es diu així perquè era protegida dels anglesos i francesos per senyors que tenien cavalls.
– L’illa està envoltada de petites cales que tenen la sorra blanca, daurada, fina…
Ens va agradar molt la visita del Javi i la Helen, i vam tenir la sort que ens van convidar a berenar formatge i sobrassada. Boníiiiiisim !!!









