COMENCEM 2n !!! Publicat el 26 setembre 2013 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA Ja som al setembre, i hem començat un nou curs. Ja fem 2n !!! i óm la classe dels OLÍMPICS !!! Pares i mares. Us donem la benvinguda al nou curs i us animem a que us hi enganxeu. Nosaltres ja ho hem fet, decorant el mural del hall.
Molta sort en aquesta nova aventura.
Continueu el viatge