ACTIVITAT COOPERATIVA “PLUJA DE SONS”

Des del CdA Pau Casals, novament, estan duent a terme un projecte on els agradaria que participessin tots els centres educatius de Catalunya que creuen que la música és un element importantíssim i bàsic per l’educació dels nostres alumnes.

La seva intenció és explicar al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

La nostra escola també participa en aquest projecte amb tots els alumnes. Per això a la classe de música estem preparant la cançó i l’ajut dels tutors a la seva classe per a reforçar-la.

La cantada simultània amb totes les escoles de Catalunya que hi participen es farà el dia 10 de juny a les 11 del matí al pati.

Si voleu també us podeu aprendre la cançó amb els vostres fills i filles entrant al següent enllaç
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gp95IEUIFSE[/youtube]