Daily Archives: 6 maig 2016

RENTA’T LES MANS

Per primer cop la nostra escola s’ha inscrit en el programa Renta’t les mans impulsat pel Departament de Salut i amb el suport del Consell Comarcal, el Departament d’Educació i l’Obra Social de la Caixa.

La participació suposava la realització d’un taller a primer de cicle inicial que incloïa el concurs de dibuix Renta’t les mans quan toca, en el qual, cada classe tenia assegurada una obra guanyadora.

El passat dia 5 de maig les dos alumnes guanyadores de la nostra escola, acompanyats de familiars i el director van assistir a la seu del Consell Comarcal al lliurament dels premis.

Felicitacions a tots i totes les participants, una mica més especialment a les nostres guanyadores.

Les guanyadores Norhane i Esther, en compayia del Rubén.

Podeu trobar més informació al web de Consell Comarcal clicant aquí.

XERRADA DELS COMPANYS I COMPANYES DE L’INSTITUT

Un cop més per tal de que el canvi escola-insitut sigui el més lleuger possible, i que la nostra canalla s’hi senti acollida des d’abans d’anar-hi, un grup d’alumnes de l’Institut de Flix acompanyats de la coordinadora de batxillerat i la seva directora, han vingut a la nostra escola per fer una xerrada presentant l’institut i responent totes aquelles preguntes que neguitejaven al nostre alumnat.

Des d’aquestes línies felicitar l’alumnat que hi ha participat, així com agrair-los-hi la col·laboració. Felicitació i agraïment que volem fer extensible a tot el professorat que han estat representats, com ha hem esmentat, per la coordinadora de batxillerat i la directora.

Dins la mateixa actuació, ara només manca visitar les instal·lacions i…començar el nou curs.

xerradaInst1

xerradaInst2