Daily Archives: 26 maig 2016

PREPARANT EL NOU CURS

El passat dia 24 de maig l’escola va obrir les portes a les famílies que el curs vinent s’estrenaran a P3.

A les 10 del matí mares i  pares eren rebuts per Jona-Ramon, el director de l’escola, i Monste Serra mestra d’Educació Infantil. Passada una estona en que els i les mares exalumnes van recordar el seu pas per l’escola, es va donar la benvinguda a tothom i s’inicià la visita per les instal·lacions de l’edifici d’Edcuació Infantil.

Just entrar, als passadissos van poder gaudir de l’exposició de dibuixos i fotografies organitzada amb motiu del projectes Iaios i iaies contacontes que hem iniciat enguany, del mural estacional confeccionat per l’AMPA, i d’altres murals i treballs elaborats per l’alumnat d’infantil.

A continuació, aula de psicomotricitat, aula d’acollida… Fins i tot, van poder visitar 2 aules ordinàries. A la primera, la senyoreta Meritxell, mestra de P3, estava treballant amb un grup reduït d’alumnes, a la segona, l’alumnat de P5 va compartir amb els i les visitants els seus coneixement sobre el seu darrer projecte de treball: el món dels dinosarues.

Finalment, ja a la biblioteca, s’obria un torn de paraula quan per la porta principal entraven els nens i nenes de l’escola bressol que el curs vinent vindran a la nostra escola. Cares de sorpresa, qui són estos? fotografies… i els petits i les petites començaven la seva visita al temps que a les famílies se’ls donava unes darreres pinzellades d’escola: aula d’ordinadors, gimnàs i comiat.

A tot això, famílies que han dut la canalla a la llar d’infants Vailets d’Ascó, van espera que els hi portessin la canalla per repetir la visita plegats.

Els nens i les nenes van visitar les instal·lacions, les aules, acabant compartit una estona de pati, la qual cosa esperem que ajudi a fer-los-hi més dolç el canvi que els espera el curs vinent,.