Daily Archives: 26 febrer 2016

Primer premi de dibuix

En motiu del 40è aniversari dels Jocs Escolars de la Ribera d’Ebre enguany s’ha organitzat un concurs de dibuix entre les escoles de la comarca per tal de fer un cartell commemoratiu. Han participat en diferents categories Cicle Inicial, Mitjà i Superior. De cada classe de l’escola s’escolliren dos dibuixos en una primera fase i després es féu una altra tria per tal d’enviar al concurs dos dibuixos per cicle. Finalment el Consell Esportiu de la Ribera ha fet la tria dels cartells guanyadors i en la categoria de Cicle Superior ha guanyat l’alumna de 5è B Berta Silvestre Affonso amb el dibuix que podeu veure. Felicitats Berta!!! Enhorabona també a tots i totes els que vau participar per la feina feta.

SETMANA DE LA PAU I LA CONVIVÈNCIA

Aquest curs, des de la Comissió de Convivència volem celebrar la “Setmana de la Pau i la Solidaritat” d’una manera diferent.

Com ja sabeu, el dia 30 de gener es commemoà el DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau). I ja a febrer ens trobem amb l’efemèride del  dia Internacional de la Llengua Materna (20 de febrer). Per la majoria de nosaltres, la nostra llengua materna és el Català; però, tenim força companys/es del nostre centre que en tenen una altra. Situació que cal aprofitar per enriquir-nos lingüística i culturalment!

Donada aquesta confluència de dates, amb la voluntat de fomentar valors en “pro” de la Pau, la Solidaritat i el respecte hem organitzat un seguit d’activitats que ens conviden a parar una estona i  reflexionar al voltant d’aquets temes i sobre els nostres comportaments.

Alhora que hem decidit solidaritzar-nos amb aquells nens i nenes que no poden venir a l’escola perquè estan malalts, tot enviant-los missatges d’ànim! Al mateix temps que esperem sorprendre-us  amb alguna que altra sorpresa a la nostra escola!