Primer premi de dibuix

En motiu del 40è aniversari dels Jocs Escolars de la Ribera d’Ebre enguany s’ha organitzat un concurs de dibuix entre les escoles de la comarca per tal de fer un cartell commemoratiu. Han participat en diferents categories Cicle Inicial, Mitjà i Superior. De cada classe de l’escola s’escolliren dos dibuixos en una primera fase i després es féu una altra tria per tal d’enviar al concurs dos dibuixos per cicle. Finalment el Consell Esportiu de la Ribera ha fet la tria dels cartells guanyadors i en la categoria de Cicle Superior ha guanyat l’alumna de 5è B Berta Silvestre Affonso amb el dibuix que podeu veure. Felicitats Berta!!! Enhorabona també a tots i totes els que vau participar per la feina feta.