Daily Archives: 24 abril 2014

Sant Jordi 2014

Just posar punt i final a les vacances de Setmana Santa, Sant Jordi encetava el tercer i darrer trimestre del curs.

Mentre a l’escola s’enllestien les darreres activitats que acompanyarien la festivitat:  votacions dels diplomes de Sant Jordi, comunicació dels noms de l’alumnat amb treballs guanyadors del Certamen Literari, sortida d’infantil i inicial a visitar les parades de la plaça l’Església, visita a la Biblioteca Municipal, assistència al Taller de Contes a càrrec d’alumnat de l’institut… a la plaça de l’Església, l’AMPA muntava la seva paradeta combinant la venda de llibres amb la redacció d’un compte en el qual tothom podia participar-hi.

ConteHavent dinat, cap a 2 quarts de 4 de la tarda, al gimnàs l’escola s’iniciava l’acte de lliurament de premis dels diferents concursos que s’han anat realitzant al llarg del curs: Postals de Nadal, Cartells de Carnaval, Diplomes i Concurs Literari Sant Jordi 2014.

[youtube]http://youtu.be/_QeV4T0uBeM.[/youtube]

Mentre que a Educació Infantil i Cicle Inicial se’ls lliurava un lot de llibres com a premi al seu treball a l’aula, a la resta de cursos es guardonava el 3 millors treballs literaris amb un diploma i un llibre al millor dels treballs de la classe:

• 1CMA: Pol CE, Núria LlM.Belen RA.
        • 1CMB: Emma ERAlisa D, Pau RM.
        • 2CM: Clàudia TLlSira BJ, Víctor MM.
        • 1CS: Remei JMAnna SL, Mireia AM.
        • 2CSA: Mariona FL, Maria PG, Marina AG.
        • 2CSB: Remei MFItziar SG, Núria DP.

Des d’aquestes línies la nostra felicitació als autors i les autores dels treballs guardonats i, l’agraïment a l’AMPA que és qui col·labora adquirint els lots de llibres i els llibres amb que es premia els treballs.

Ja fora de l’escola, a 1 quart de 7 de la tarda i a Ca Don Ventura, s’iniciava la darrera activitat de la nostra escola. Grups d’alumnes de les diferents classes de cicle mitjà i superior

recitaven o llegien poemes de Miquel Desclot en col·laboració i dins els actes organitzats pel nostre Ajuntament amb motiu d’aquest Sant Jordi, al mateix temps, a la plaça, els més i les més petites, a la paradeta de l’AMPA il·lustraven el llibre que des de bon matí s’havia començat a confeccionar amb la col·laboració de tothom que s’hi havia atrevit.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KbKiIESJpEk[/youtube]

No voldríem acabar aquest article sense esmentar l’alegria que vam tenir en descobrir que a l’acte de Presentació i Signatura de llibres que es feia a continuació, s’hi trobava la Teresa Castelló, professora amb qui vam comptar un curs entre nosaltres i Óscar Borras Fauquer exalumne de la nostra escola, que presentaven les obres La dona pagesa de la Guerra Civil als anys 60 i La Fórmula, respectivament.

presentacio

Óscar Borràs, segon per l’esquerra. Teresa Castelló, primera per la dreta.