Daily Archives: 11 abril 2014

Fi de trimestre, tarda de jocs

Si alguna cosa ha caracteritzar aquest trimestre ha estat la seva durada i, si alguna cosa caracteritzarà el proper, serà la seva durada, de ben segur, amb el temps, algú dirà que l’actual repartiment dels períodes vacacionals, poden ser molt tradicionals, però, força desassenyats.

Bé, ja està superat i tancat amb una tarda de jocs que enguany ha comptat amb la col·laboració desinteressada d’un grup d’alumnes, els  quals i les quals, ha estat un goig tornar-los a tenir amb nosaltres, aquest ja no com alumnes, sinó ven al contrari, com a companys i companys, des d’aquestes línies l’agraïment de la que sempre confiem que sigui la seva escola.

radio i forestals 059

Falten Pere P i Albert P

Per cert, monitors i monitores que no només controlat amb els mestres i les mestres el desenvolupament dels jocs, també s’ha encarregat de lliurar les felicitacions corresponents a aquest segon trimestre a aquell alumnat que s’ha distingit per la seva actitud pel que fa a comportament i interès per les tasques escolars.

A la seva col·laboració cal sumar-hi la de l’AMPA, aquesta canalla sortia a les 3 de l’institut i a les 3 eren a l’escola, per la qual cosa, gentilesa de l’AMPA, en arribar s’han trobat un entrepà i beguda fresca.

Cementiri, bitlles catalanes, mocador… tot un ventall de jocs que juntament amb un  sol estiuenc han tancat un trimestre massa llarg i s’hagi donat el tret de sortida a les tan esperades vacances.

Descansem, carreguem d’energies que el proper trimestre és curt, però intens.

Bones vacances!