5
10
2016
Com es pot veure els nens i les nenes de la classe dels cargols de P3, s´han adaptat molt bé a la seva nova escola. Som poquets però molt ben avinguts. Juguem, cantem, dansem, pintem, fem manualitats,manipulem, explorem, ….en definitiva, d’una manera divertida aprenem molt. Ja ho anireu veient!!!
https://photos.google.com/share/AF1QipOBs1euzAX9w89S4p8uJncctzBLpRmg5u3xwxaT8xMEFMpwDbbWSXY1t95Hl8pm7A/photo/AF1QipMsSE_gdXI1eNuusJlC3aDM471xdDKn9LIHXJcU?key=Q3NPOVJock9BbEY5bk1XaF84d3NRS2U4UUxuZlNB
General
22
06
2016
Els nens i nenes d’educació infantil hem fet transvasaments d’aigua amb diferents mides i formes de recipients. Ens ho hem passat molt bé jugant amb l’aigua i compartint aquesta activitat amb tots els companys d’infantil.
General
22
06
2016
Els elefants de P5 hem fet una sortida pel poble. El dimecres 15 de juny al matí hem anat a la Font de la Sala a explorar amb lupes l’entorn. En aquesta excursió ens ha acompanyat la reina de les granotes, entre tots li hem posat el nom de reineta. Volíem observar capgrossos però no n’hem trobat.
General
19
06
2016
La classe dels conills (P4) hem anat a visitar alguns animals de la granja. Hem vist “la Pipa” i “en Toi”, una euga i un cavall; també hem vist gallines i oques.
General
1
06
2016
Els elefants estem treballant un tema que ens ha entusiasmat, l’univers. Hem anat a la biblioteca a buscar llibres sobre el tema. També hem aprofitat per mirar i llegir una estona contes.
General
24
05
2016
Com a sortida de fi de curs i relacionat amb els oficis que hem treballant, els cargolets (nens i nenes de P3), hem anat a la “Llobeta”(casa de colònies d’Aiguafreda), amb autocar, que ens feia molta il·lusió.
Com ho podeu veure, nosaltres hem set els protagonistes. Hem fet de trapezistes, acròbates, malabaristes, equilibristes,…i també pallassots. El dia ens hi ha acompanyat i tot ha sortit rodó. Ens ho hem passat molt bé. Això si, hem arribat molt cansats.
General
19
05
2016
Avui a la tarda la mare de la Ivet, la Raquel, ens ha vingut a explicar el seu ofici. Ella treballa a l’hospital d’infermera. Ens ha explicat tot el que es fa en un hospital i també ens ha portat un munt de material i instrumental que ella fa servir. Finalment hem fet de malalts i ens ha posat tiretes, ens ha embenat i hem pogut escoltar un fonendoscopi.
Hem après molt i ens ho hem passat molt bé. La Raquel ho ha fet super bé. Tots junts li donem les gràcies i li fem un gran petonàs.
General
18
05
2016
Ens ha agradat molt que els nens i les nenes de l’Escola Bressol “Mare Teresa” ens hagin vingut a veure. Tots junts hem cantat cançons, hem ballat i també jugat amb el NINUS.
Després hem sortit una estoneta al pati a jugar amb les pales i les galledes.
Ens ho hem passat molt bé. Fins un altre dia.
General
12
05
2016
El dimarts dia 3 de maig marxem tots de colònies molt emocionats. Quan arribem al Mas Can Pic la Cèlia, la Clàudia i en Joan ja ens esperen. Amb ells fem moltes activitats divertides. També tenim estones per jugar a la gran esplanada de la casa amb els nostres amics. A la nit, després de sopar, per fi trobem el bandoler Toca-sons, quina emoció!! Ja estem tots molt cansats i amb ganes de dormir amb els nostres companys. El dimecres dia 4 moltes més activitats encara ens esperaven fins que arriba l’hora de tornar a casa.
Ens ho hem passat tots molt i molt bé!!!
General
5
05
2016
Els més petits de l’escola hem anat a celebrar Sant Jordi fora de l’escola. Els cargols de P3 hem anat a la biblioteca Marquès de Remisa a veure l’espectacle infantil “Lentament”. Els conills de P4 i els elefants de P5 hem anat als Jardins del Despujol a veure l’espectacle de titelles “Contes que sonen”.
Uns espectacles de gran qualitat.
General