ANEM AL CIRC, ÉS DIVERTIT
Com a sortida de fi de curs i relacionat amb els oficis que hem treballant, els cargolets (nens i nenes de P3), hem anat a la “Llobeta”(casa de colònies d’Aiguafreda), amb autocar, que ens feia molta il·lusió.
Com ho podeu veure, nosaltres hem set els protagonistes. Hem fet de trapezistes, acròbates, malabaristes, equilibristes,…i també pallassots. El dia ens hi ha acompanyat i tot ha sortit rodó. Ens ho hem passat molt bé. Això si, hem arribat molt cansats.