Els nens i les nenes de la classe dels conills de P4 hem anat a la biblioteca “Marquès de Remisa”

A la classe dels conills aquest trimestre treballem el tema de l’aigua. Per això hem anat a buscar més informació a la biblioteca del poble. La Iris ens ha explicat un conte molt bonic i la bibliotecària ens ha informat del funcionament de la biblioteca. Ens han deixat alguns llibres i contes a fi de poder treballar millor aquest tema.



Sortida a la Colònia Güell

Els/les nens/es d’Educació Infantil vam anar a visitar la Cripta de la Colònia Güell. No sabeu allà qui hi havia? Doncs, hi havia el Sr. Eusebi Güell i el Sr. Antoni Gaudí. Ells ens van explicar tal com va anar la construcció de la cripta i també ens van demanar si volíem donar-els-hi les nostres guardioles per acabar-la de construir. Com veureu vam acabar molt cansats !!



Els més petits de l’escola hem anat a la perruqueria

Els cargols hem estudiat els oficis. N’hem après molt.
Avui no ha plogut i hem fet una sortida per veure com treballen les perruqueres i quines eines i productes fan servir. La Raquel i l’Ester (les perruqueres) ens ho han explicat molt bé i també han fet uns pentinats super guais a la Jana i en Pau. Mireu, mireu !!



Els elefants de la classe de P5 hem anat a la biblioteca

Els elefants hem estudiat un tema que ens ha entusiasmat, l’Univers. Hem après moltes coses i per buscar més informació hem anat a la biblioteca del poble. Ens agrada molt llegir i allà hem trobat molts llibres i contes interessants de l’Univers i d’altres temes.

Que bé ens ho hem passat llegint i mirant contes!



Sortida a Can Miqueló (Sant Martí de Centelles)

Ja som uns astronautes! Ens vam endinsar a dins d’un planetari per veure els planetes. Que emocionant!

A la gespa tot fent una gimcana amb els planetes de roca i de gas ens ho vam passar d’allò més bé. Júpiter ens va passar per sobre i Saturn entre tots el vam aixecar.

Després de dinar un xic de constel·lacions ens van ensenyar. Super guai!!



Sortida a la Granja “Hurtado”

La classe dels conills de P4 hem treballat els animals de la granja. Per això, hem anat a veure alguns d’aquests animals: gallines, oques i cavalls. Ha esta molt interessant i hem après moltes coses.



La classe dels cargols de P3 visita la biblioteca del poble

Els/les nens/es de la classe de P3 (Els cargols), estem treballant el projecte “Els oficis”. Hem pensat que per cercar informació podríem fer una sortida a la biblioteca del poble. Com una GRAN família així ho hem fet. Aquí podeu veure algunes fotos dels més petits de l’escola.

 



SORTIDA A LA BIBLIOTECA

El dimarts 16 d’abril els nens i les nenes de la classe dels conills hem anat a visitar la Biblioteca Marquès de Remisa.