Els cargols ens llepem els dits
Ha arribat l’últim dia del trimestre. Després de treballar i aprendre molt la Vella Quaresma un regal ens ha portat i tots l’hem disfrutat. També, com podeu veure, ens ho hem passat molt bé fent la nostra mona de Pasqua amb xocolata i “lacasitos” i tampoc hi podien faltar algunes plomes.
Mireu, mireu, n’hi ha per llepar-se’n els dits!!!!
Festes