Espectacles SANT JORDI 2016

Els més petits de l’escola hem anat a celebrar Sant Jordi fora de l’escola. Els cargols de P3 hem anat a la biblioteca Marquès de Remisa a veure l’espectacle infantil “Lentament”. Els conills de P4 i els elefants de P5 hem anat als Jardins del Despujol a veure l’espectacle de titelles “Contes que sonen”.
Uns espectacles de gran qualitat.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>