Avui els cargols com que estem estudiant els oficis, hem anat a la perruqueria “LA PELU”. La Raquel ens ha explicat què hi anava a fer la gent a la perruqueria i també quines màquines, eines i productes utilitzaven. Ho ha fet molt bé.!! Després ha fet diferents pentinats a alguns nens i nenes.
Finalment els cargols també han fet de perruquers o perruqueres amb els seus companys o companyes. Ai!! I perquè no?, tots hem marxat amb els cabells una mica pintats de diferents colors. Que divertit!! Ens ha agradat molt.
A Pàrvuls 3 anys estem estudiant els oficis i ens feia falta més informació. Per aquest motiu hem anat a la biblioteca del poble. La bibliotecària ja ens tenia preparats alguns llibres i contes, sobre aquest tema, adequats a aquesta edat. Hem tingut una gran sorpresa perquè la Iris ens ha explicat dos contes molt bonics. I després d’una estoneta de gaudir mirant altres contes, hem fet la tornada cap a la nostra escola.
Els cargols, conills i elefants hem anat tot un dia als Jardins del Despujol. Hem estudiat els ocells i també sabeu què hem vist? Doncs una reineta i un eriçó!!. Quina sorpresa, eren tan bonics!!
Ens ha fet un dia fabulós i ens ho hem passat super bé. Això sí, hem arribat una mica cansats, sobretot els més petits.
Nois i noies de l’Institut del Voltreganès, han col·laborat en diferents tasques escolars i en l’aprenentatge en l’adquisició d’hàbits, dels nens i nenes d’Educació Infantil de l’Escola Abat Oliba.
L’experiència ha estat enriquidora per totes les parts.
A la classe de P4 la Maria ens ha portat dos conills, un de blanc i un de gris. Després d’aprendre moltes coses d’aquests animals els hem pogut observar, mirar i tocar.
Com es pot veure en aquestes fotos, els nens i les nenes de la classe dels cargols, s’han adaptat força bé a la seva nova escola, als seus companys i companyes i també a les seves mestres. Alguns han plorat una miqueta i d’altres han vingut super contents. També n’hem vist de vergonyosos en canvi d’altres molt xerraires.
Ara ja ens coneixem una miqueta, junts hem jugat, cantat, ballat, pintat, punxat, estripat, menjat, experimentat,… Tots junts aprendrem molt i alhora ens ho passarem molt bé.
Els elefants hem estudiat el cicle vital de les granotes.
El follet Verdet ens ha portat capgrossos i els hem tingut a l’aula per observar-los. Al cap d’uns dies hem anat a la Font de la Sala a deixar els nostres capgrossos a la bassa. Després de dir-los adéu, hem esmorzat, hem observat l’entorn amb lupes, hem jugat i ens ho hem passat molt bé!
Com podreu veure en aquest vídeo hem dedicat molt temps per preparar la cantata, hi ha hagut moments que tots estàvem cansats i molts d’altres que ens ho hem passat molt bé. Finalment, la cantata ha sortit prou bé. Oi que esteu d’acord !!
Els conills estem estudiant el tema de l’aigua. Per això hem anat a buscar més informació a la biblioteca del nostre poble i també hem aprofitat la visita per mirar altres contes.