Projectes compartits: “Què en fem dels nostres residus?”

El curs 2019-2020 us proposem de participar en els Projectes compartits entre les escoles de la comarca interessades, el Camp d’Aprenentatge del Bages i el Consorci del Bages per a la gestió de residus. La temàtica  serà sobre residus i van adreçats als alumnes de cicle mitjà i/o cicle superior de primària.

El títol del projecte és “Què en fem dels nostres residus?”

En aquests projectes l’alumnat té la possibilitat de descobrir com es gestionen els residus de la nostra comarca, com podem convertir-los en un recurs, perquè és important practicar les 3Rs, experimentar amb diferents materials i prendre consciència de la importància de tancar el cicle de cadascun d’ells.

Què cal tenir en compte per participar als projectes compartits?

– Els alumnes que hi poden participar són els de cicle mitjà i/o superior.
– Els projectes es realitzaran durant el segon trimestre.
– Els projectes consistiran en:

• Una trobada de coordinació al setembre
  • Un treball previ realitzat a l’escola
  • 3-4 dies d’activitat amb el CdA Bages i el Consorci al llarg de tres setmanes.
  • Un treball posterior realitzat a l’escola.
  • Una trobada d’avaluació al tercer trimestre.

Activitats previstes per cicle mitjà:
“Descoberta del Parc del Secà” (matí)
“Taller de les propietats del materials-CM” (a l’escola, matí)
“Deixalleria mòbil- les 3Rs” (a l’escola, matí o tarda)

Activitats previstes per cicle superior:
“Parc ambiental” (matí)
“Taller de les propietats del materials-CS” (a l’escola, matí)
“Reciclem l’oli fent sabó” (a l’escola, matí)
“Deixalleria mòbil- les piles” (a l’escola, matí o tarda)

– El cost dels projectes és 3 euros per alumna/e. L’autocar de les sortides (Parc ambiental i Parc del Secà) va a càrrec del Consorci del Bages per a la gestió de residus.

– Si hi esteu interessats us podeu inscriure durant la segona quinzena de maig a l’aplicació CAMPS. Trobareu més informació a l’apartat inscripció.

Per qualsevol aclariment, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través d’aquest mateix correu electrònic o trucant al 938744358.