Sortides

CURS 2014-2015

PESO I SESO: cinema per a estudiants (L’Imperial) : Astérix et Obélix au service de sa majesté. Excursió a Collioure (4 de juny). Cal recordar a l’alumnat assistent i les seves famílies que cal portar el passaport (vigent) i la tarja sanitària europea. En cas que no es tingui passaport, caldrà el DNI i el permís corresponent de Mossos d’Esquadra.

HI HA UN PETIT DOSSIER QUE CALDRÀ DESCARREGAR-SE PROPERAMENT.

TESO: casa Turull en francés: la vida d’uns fabricants al segle XIX. Cinema en francès: Une bouteille à la mer. Trobada amb alumnat del Collège Henri Le Roy (Bergerac)

QUART:

• Visita al Departamente de Llengua i literatura franceses (UAB)
  • Cinema en francès: Une bouteille à la mer.
  • Trobada amb l’alumnat Batxibac de l’institut Angeleta Ferrer (Sant Cugat)

CURS 2013-2014

• Per a tot l’alumnat de llengua francesa: cinema en francès el dia 9 de desembre a l’Imperial. És una nova activitat que s’emmarca en el programa Ciutat i Escola. La pel·lícula: TOUS LES SOLEILS: Silenciodeamor-DOSSIER
  • Segon d’ESO: viatge d’un dia de durada al sud de França (visita al Four Solaire d’Odeillo, viatge en tren groc i Vilafranche de Conflent/cova Bastera). Està previst fer-la el dia 6 de juny.
  • Tercer d’ESO: viatge a Lyon entre els dies 7 i 11 d’abril de 2014. Aquest viatge s’emmarca en el 70è aniversari de la mort de Saint-Exupéry, autor de Le Petit Prince.
  • Presentació de l’activitat: Viatge a Lyon
  • Dossier definitiu del VIATGE A LYONdossierlyondef – copia
  • FITXA ART GÒTICArt gòtic 2

Tal com vam quedar a la reunió del dia 26 de febrer, cal que aneu preparant la documentació necessària (passaport/DNI-permís Mossos/tarja sanitària europea), de la qual ens haureu de fer arribar una fotocòpia. No us oblideu de l’últim pagament!

• Quart d’ESO: de manera excepcional, el seminari de francès organitza enguany un viatge a França per a l’alumnat d’aquest nivell: dossierarlesdef
  • Ens veurem el dia 2 d’abril per a parlar dels detalls del viatge.