Intercanvi BERGERAC/Programa

PROGRAMA VIATGE A BERGERAC (9-15 DE MARÇ DE 2016)
DIMECRES, DIA 9
Trobada a la Plaça del Treball, a les 6’15h. Sortida cap a Bergerac a les 6’30h. Esmorzar i dinar en ruta. Arribada a Bergerac a primeres hores de la tarda. Recepció a l’Ajuntament de Bergerac cap a les 16h. Després de la recepció, visita de Bergerac (1h.). Trobada amb els corresponsals i les famílies. Allotjament, etc.
DIJOUS, DIA 10
Trobada del grup amb el professorat acompanyant al Collège Eugène Le Roy a les 8h per tal de fer balanç del primer dia. De 9h a 12h., en grups de 3/4 alumnes, assistència a classe. Dinar a la cantina del Centre. De 14h a 17h, visita conjunta del Castell de Montbazillac i d’una cooperativa vinícola de la zona. Allotjament en família, etc.
DIVENDRES, DIA 11
Excursió conjunta a Bordeaux, visita guiada de la ciutat, activitats. Dinar i temps lliure al carrer més comercial (rue Sainte-Catherine). A la tarda, excursió a la Dune du Pilat. Tornada a Bergerac entre les 8h i les 9h del vespre. Allotjament en família, etc.
DISSABTE, DIA 12 I DIUMENGE, DIA 13
Cap de setmana en família. Dissabte a la tarda, entre les 14h i les 18h, està previst organitzar un taller musical i una festa al Collège. Estem preparant cançons conjuntes.
DILLUNS, DIA 14
Jornada al Collège (tot el dia): projecte artístic comú (EVP) i altres activitats (tallers de música, plàstica, premsa, jocs…). Després de la sortida de l’escola, allotjament en família, etc.
DIMARTS, DIA 15
Classe el matí, dinar a la cantina del Collège Eugène Le Roy, comiat i tornada a Sabadell. L’arribada està prevista cap a les 21h.

programaviatgeBergerac