EDUCACIÓ FÍSICA de confinament

Sabem que és molt important mantenir una vida activa i saludable per assolir el benestar del nostre cos, i no volem que aquestes setmanes de confinament perdem aquells valors que des de la nostre àrea ensenyem.

Per això, cada divendres us anirem proposant diferents activitats perquè pogueu fer-les a casa. Aquesta setmana us pengem un joc de taula apte per jugar amb tota la família. Esperem que us divertiu tots/es junts/es.

ÀNIMS!!!!! TOT ANIRÀ BÉ!!!!!!

Mestre Educació Física.

CIVILITZA’T

Els alumnes de 4t, durant la sessió d’educació física, hem fet un taller amb un voluntari de la Creu Roja on, a través del joc del trivial, hem treballat diferents situacions cíviques i incíviques.

Taller de prevenció al Bullying

ELS NENS I NENES DE TERCER HEM FET UN TALLER DE PREVENCIÓ CONTRA EL BULLYING.

Aquest dimarts 5 de març hem fet un taller de prevenció contra el bullyng. Unes monitores del programa Barçakids de la Fundació Barça han vingut per explicar-nos què és el bullyng, en què es basa i com el podem prevenir. Hem fet una part més teòrica i després ens han proposat uns jocs cooperatius. Acabats els jocs hem reflexionat sobre com els hem portat a terme i quins aspectes podíem rectificar. Tots podem prevenir el bullyng, hem de tenir una actitud positiva i activa vers els companys. El treball en equip i saber valorar el que cadascun de nosaltres pot aportar ens fa millors!

Per veure’n una mostra cliqueu a l’enllaç:

DIA DE LES LLENGÜES MATERNES 2019 A TERCER 2019

El passat 22 de febrer vam celebrar el dia de les llengües maternes amb col·laboració de les famílies.

Organitzant l’aula en Grups Interactius vam realitzar les següents activitats:

– Escoltar i comentar un conte tradicional eslovac en aquesta llengua.

– Ens van llegir i vam comentar un conte tradicional català.

– Ens van ensenyar a escriure el nostre nom i els nombres en àrab de l’u al deu.

– Vam confeccionar un quadre de doble entrada en català, castellà, àrab, xinès i eslovac amb el vocabulari més elemental: hola, adéu, bon dia, gràcies i somni.

Totes les activitats van tenir molt èxit i vam aprendre algunes paraules amb les llengües maternes dels nostres alumnes. Volem agrair moltíssim la dedicació i la generositat de les tres mares que van conduir les diferents propostes: Patricia Majchrovicova, Chafika Aajnah i Maria Gomis.

Clica l’enllaç per veure’n una mostra:

HÀBITS SALUDABLES

Els alumnes de 4t han fet un taller d’hàbits saludables durant la sessió d’Educació Física.

EDUCACIÓ FÍSICA

Els alumnes de 3r, durant les sessions d’Educació Física, han treballat el Text Instructiu.
Cada grup ha fet un circuit i els companys l’han hagut de realitzar llegint les instruccions.