BENVINGUTS AL MERCAT SOLIDARI

Clican´t al link trobareu fotos del mercat solidari que hem realitzat avui a l’escola.

Ha estat tot un éxit!

Agraïr al grup de 1r per la seva proposta del mercat dels Superherois Solidaris. Un gran projecte fet per tots els alumnes i les seves families. Una gran proposta de totat la comunitat educativa!

Resum de les Activitats de la Setmana Cultural’17

Aquí teniu un tastet d’algunes de les activitats que vam fer durant la Setmana Cultural:

Jocs florals de Sant Jordi

Els guanyadors dels Jocs Florals de Sant Jordi són:

ENGLISH DAY’17

Aquest any hem iniciat un nou projecte d’anglès a l’escola on l’objectiu és potenciar l’ús de l’anglès oral.

S’ha decidit portar-ho a terme als grups de P5, 1r i 5è de manera conjunta i a partir d’una gimcana relacionada també amb el tema de l’any “Sumem Salut”.

Aquí tenim una petita mostra, esperem que us agradi!!

JORNADA DE PORTES OBERTES – 9 de març

Vols venir a conèixer la nostra escola?

Dijous 9 de març de 16.45 – 19.00

T’esperem!

_________________________________________________________________________

Do you want to know more about our school?

Thursday 9th of March from 16.45 to 19.00.

We are waiting for you!

Els i les alumnes de 3r ens presenten l’escola, tan els espais com els/les mestres.

Dimecres de cendra!

DIJOUS LLARDER

Com ja és tradició, per dijous Llarder, tota l’escola del Camí del Cros marxem d’excursió!!