VISITA A CAN PARCALA

Els alumnes de Cicle Inicial vam anar a Can Parcala.

Els alumnes de primer vam fer el taller d’horta i un altre d’introducció al món de les abelles.

Els alumnes de segon vam fer el taller de les abelles. Mireu quina patxoca que fem !!

VISITA A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA

Els alumnes de 1r hem anat a la biblioteca. Ens han explicat el seu funcionament i hem pogut llegir molts contes.

SORTIDA AL PARC DE MALGRAT

Els alumnes de cicle inicial han anat a passar el dia al parc de Malgrat. Ha sigut un dia on el joc ha sigut el gran protagonista. Felicitar a tothom perquè hem pogut gaudir moltíssim.

EXPOSICIÓ DELS PASTORETS

Hem anat a visitar l’exposició dels Pastorets ja que aquest any han fet cent anys, i està relacionat amb el projecte del nom de la classe.

SORTIDA AL CORREDOR DE CICLE INICIAL

Els alumnes de cicle inicial han anat al Corredor a passar el dia. Ens ha fet un dia fantàstic i en ho hem passat d’allò més bé. A continuació us mostrem unes fotos. Esperem que us agradin.