MACEDÒNIA

Els alumnes de primer hem estat treballant el tema ALIMENTACIÓ, COS I SALUT. Per donar-lo per acabat vam anar al mercat a comprar fruita, vam fer una macedònia molt bona i ens la vam menjar.

XERINGADA DE CICLE INICIAL

Per acomiadar aquest curs 16-17 els alumnes de cicle inicial s’han remullat fent una xeringada. S’ho han passat d’allò més bé. Ara toca descansar i disfrutar de l’estiu. Bones vacances!

FEM LA MONA

Al cicle inicial hem celebrat la mona. Estava molt bona, i ens ho hem passat d’allò més bé.

VISITA A CAN PARCALA

Els alumnes de Cicle Inicial vam anar a Can Parcala.

Els alumnes de primer vam fer el taller d’horta i un altre d’introducció al món de les abelles.

Els alumnes de segon vam fer el taller de les abelles. Mireu quina patxoca que fem !!

VISITA A LA BIBLIOTECA POMPEU FABRA

Els alumnes de 1r hem anat a la biblioteca. Ens han explicat el seu funcionament i hem pogut llegir molts contes.

SORTIDA AL PARC DE MALGRAT

Els alumnes de cicle inicial han anat a passar el dia al parc de Malgrat. Ha sigut un dia on el joc ha sigut el gran protagonista. Felicitar a tothom perquè hem pogut gaudir moltíssim.

EXPOSICIÓ DELS PASTORETS

Hem anat a visitar l’exposició dels Pastorets ja que aquest any han fet cent anys, i està relacionat amb el projecte del nom de la classe.