ELS DE CINQUÈ FEM DRIPPING

Els de cinquè hem conegut l’obra de  Pollock.

Algunes de les tècniques que utilitzava com el gotejat ,esquitxat ( dripping) són fàcils i divertides.

Nosaltres hem volgut experimentar-ho… la classe  i nosaltres mateixos també hem quedat molt decorats, però la sensació ha estat fantàstica !!!

Cliqueu a la imatge.

Les fotografies són fetes pels propis nens/es.

100_0169 - copia por ti.

Pollock tenia aquets pensaments:

“Qualsevol bon pintor pinta el que és”.

“La pintura té vida pròpia”.

“Estic més còmode en el terra-Em trobo més aprop, més part de la pintura, d’aquesta forma puc caminar al seu voltant, treballar des dels quatre costats i estar literalment “dins” la pintura”.

Aqui teniu un parell de vídeos de Pollock, cliqueu a sobre:

watch?v=CrVE-WQBcYQ

watch?v=CKVqlmZTL34

Si voleu saber més i jugar pintant a la manera de Pollock a l’ordinador cliqueu a l’enllaç que surt a la part dreta del blocartístic, a la pestanya que diu “Som Artictes”, trobareu l’enllaç de Pollock.

2 pensaments a “ELS DE CINQUÈ FEM DRIPPING

  1. Va molar molt!!!!!! Ens vam posar fins a dalt de pintura!!!!!!!

    a mi, em va entrar a la boca i tot!!!!! puag!!!!

  2. Hola Serena,
    estic molt contenta que facis aquets comentaris, del que es tracta és de que ens ho passem molt bé i aprenguem al mateix temps !!!

    Junts ho aconseguirem!!!

    petons
    Carme

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *