Els de cinquè hem conegut l’obra de Pollock.
Algunes de les tècniques que utilitzava com el gotejat ,esquitxat ( dripping) són fàcils i divertides.
Nosaltres hem volgut experimentar-ho… la classe i nosaltres mateixos també hem quedat molt decorats, però la sensació ha estat fantàstica !!!
Cliqueu a la imatge.
Les fotografies són fetes pels propis nens/es.
Pollock tenia aquets pensaments:
“Qualsevol bon pintor pinta el que és”.
“La pintura té vida pròpia”.
“Estic més còmode en el terra-Em trobo més aprop, més part de la pintura, d’aquesta forma puc caminar al seu voltant, treballar des dels quatre costats i estar literalment “dins” la pintura”.
Aqui teniu un parell de vídeos de Pollock, cliqueu a sobre:
Si voleu saber més i jugar pintant a la manera de Pollock a l’ordinador cliqueu a l’enllaç que surt a la part dreta del blocartístic, a la pestanya que diu “Som Artictes”, trobareu l’enllaç de Pollock.
Va molar molt!!!!!! Ens vam posar fins a dalt de pintura!!!!!!!
a mi, em va entrar a la boca i tot!!!!! puag!!!!
Hola Serena,
estic molt contenta que facis aquets comentaris, del que es tracta és de que ens ho passem molt bé i aprenguem al mateix temps !!!
Junts ho aconseguirem!!!
petons
Carme