Repte nº 4: ens transformem en una obra d’art.

Aquí tenim ja el repte nº 4: ens transformem en una obra d’art.

Aquesta iniciativa prové d’un article de la vanguardia cultura on s’explica que aquesta proposta va començar a Holanda i que ara ja s’ha estès per diferents països per  fer més amè el confinament. En aquest mateix article trobareu diferents comptes d’Instagram que podeu mirar per tenir més inspiració.

Com sempre espero els vostres treballs a la meva adreça de correu mnavar59@xtec.cat. Us agrairé molt que envieu la fotografia de l’obra original i la vostra foto.

Esteu convidats tota la família!! I els exalumnes o profes que us vulgueu afegir, sereu benvinguts!!

Us deixo el vídeo amb la proposta!!

En aquest enllaç podreu veure les imatges que van arribant.

I  en aquest enllaç podeu veure la notícia del Repte que ha sortit justament avui a TV3

A partir del repte proposat per la Carme Navarro “Ens Transformem en una obra d’art”, les professores i professors de Moviment Creatiu del Cicle Inicial i de Dansa Creativa del Cicle Superior, vam proposar fer una activitat on sabia de donar moviment al retrat que l’alumnat havia escollit. S’havien de moure per l’espai representant el personatge del seu quadre.

Podien si volien utilitzar algun dels elements que sortien a la imatge, moure’s lliurement agafant vida, fins a tornar a convertir-se en el retrat. Es podien desplaçar en diferents direccions, fer un gir, saltar, però sobretot passar-ho molt bé fent moure el retrat.
Per al Cicle Inicial els hi vam oferir una música del pianista Manel Camp i un exemple.

I en aquest altre enllaç veureu les improvitzacions que han fet els alumnes a dansa creativa.