Kandinsky Posted by Carme Navarro González 0 El curs passat els nens i nenes de cicle superior van fer un treball sobre kandinsky, en les sessions de Visual i Plàstica en anglés. Aqui teniu els resultats:
Palete of colours Posted by Carme Navarro González 0 Aquestes paletes de colors les van fer els nens i nenes de Cicle Superior el curs passat a les sessions de Visual i Plàstica en anglés. Van saber trobar els colors que veien en algunes de les obres d’art presentades. Que gaudiu de les imatges:
Trenant paper de diferents colors Posted by Carme Navarro González 0 Us presentem un treball més fet el curs passat a les sessions de Visual i plàstica en anglés.
Australian Aboriginal art Posted by Carme Navarro González 0 Un altre dels treballs portats a terme pels nens de cicle superior en les sessions de Visual i Plàstica en anglés va ser aquest treball de l’art oborígen australià. Aqui teniu les imatges :