Els nostres projectes de joies es van materialitzant mica en mica, encara no estan acabades, però us les volíem ensenyar…
Cicle Superior
Pintant elements de l’attrezzo per la Mostra de Dansa
Aqui veureu alguns nens i nenes de cinquè col·laborant en la confecció d’alguns elements que sortiran en la Mostra de Dansa d’aquest any, aqui els vieu pintant el tren …. divertidíssim !!!
Projectes de les joies dels nens i nenes de sisè música
Els nois i noies de sisè música avui ja han començat a dissenyar les seves joies inspirant-se en les joies modernistes i han fet un prototip en platelina per veure la seva viabilitat… aquets són els treballs :
La Pedrera Educació
Els nois i noies de sisè estem treballant el Modernisme, el proper dia 7 de juny anirem a fer una visita per l’eixample, als edificis més característics i després realitzarem un taller.
He trobat aquesta informació que pot ser molt interessant, si cliqueu en la imatge veureu la Web del edifici de Gaudí amb interessants recursos. A més de poder llegir sobre la seva història, itineraris, veure fotos, geometria gaudiana (amb descàrrega de material), Gaudí disenyador, arcs… ofereix espai interactiu on es poden drear metàfores visuals i literàries, còmics, pel·lícules…
El Modernisme i les joies
Els nois i noies de sisè farem joies modernistes, aqui tenim uns quants exemples per anar-nos inspirant… mirant les característiques principals per a fer la nostra pròpia interpretació:
Foto-Llibres dels nens i nenes de cinquè
Foto -Llibre sobre la dona més important a la meva vida… El treball proposat als nens i nenes de cinquè podia estar fet a l’ordinador amb el programa photopeach o bé manualment com a llibre d’artista, aqui teniu el treball d’alguns nens i nenes que van optar per la segona opció, amb uns resultats ben bonics…
Aquest treball és de la Mar Vila, 16 coses sobre la seva àvia, un treball preciós…
Aquest és un foto llibre sobre la Teodora que ha fet la Luna Mariela
Maria Herrea. Una dona important per a mi, treball de la Cristina García:
La meva mare. Cristina Cortés.
17 coses sobre la meva mare, de la Marta Sin
25 coses sobre la meva mare. Pau Olivencia
30 cosas sobre Anna, treball fet per la Magda
I aquesta és la presentació d’en Jaon Ramón sobre la seva mare :
/]
Gaudi R de la Natura i de la sagrada Família
Dimarts dia 3 vam poder gaudir de la presència de Jordi Cussó i Anglès a la nostra aula de plàstica.
En Jordi Cussó va entrar l’any 1957 com aprenent al taller de maquetes del Temple de la Sagrada Família, i deu anys més trad va ser nomenat cap del taller. Ha intervingut molt directament, entre altres tasques, en la recuperació, investigació i restauració de part de les maquetes originals de Gaudí, esbocinades durant la destrucció del estudi i dels tallers, en el decurs dels primers dies de la guerra civil, al juliol de 1936.
Actualment viu a Sant Iscle de Vallalta. En el seu jardí i entre els boscos del Maresme, l’autor va iniciar les seves primeres experiències com a naturalista amateur, buscant les referències de les formes orgàniques que Gaudí tan magistralment va utilitzar.
Ens va oferir una xerrada fantàstica, amb la que ens va convidar a mirar la natura amb ulls de Gaudí, la seva exposició ens va donar nocions d’arquitectura, de geometria , de matemàtiques, de ciències naturals, de plastica i sobretot de passió per una feina apassionant… plena d’anècdotes i curiositats que ben segur han quedat a la nostra memòria…
Aquestes imatges que us oferim a continuació són només algunes de les que podem trobar en el seu magnífic llibre:
GAUDI R DE LA NATURA I DE LA SAGRADA FAMÍLIA
Jordi Cussó i Anglès
Pagès Editors
El llibre le tenim a la biblioteca de l’escola i el podeu consultar sempre que volgueu…
Aquestes són algunes de les imatges de la seva intervenció amb els grups de sisè dansa i sisè música i el material que ens va portar a l’escola, moltes gràcies per la teva generositat !!
Una dona important a la meva vida
Els nens i nenes de cinquè van entregant més treballs “Una dona important en la meva vida”…
Aquesta presentació és d’en Genís:
Aquesta la presentació de la Maria Zhi:
La presentació de la Jaike:
La presentació de la Magda :
La presentació de la Luna Castells:
La presenatció de la Paula:
La presentació de la Gisela :
Aquesta presentació és d’en Nel
presentació de Jan Vernet: la meva àvia…
Aquesta és la presentació de la Blanca sobre la seva germana:
Aquesta presentació és d’en Pau Galgo
Aquesta presentació és de la Maria Morales
Aquesta presentació és de l’Arnau Brichs
Aquesta és la presentació de la Cristina Peña:
I encara ens queden uns quants per penjar…
Més presentacions sobre una dona important en la meva vida
Els treballs dels nois i noies de cinquè van arribant mica en mica, aquesta presentació és del Martí Gómez de 5è música
Aquesta presentació és de la Júlia Molero de cinquè dansa:
Aquesta presentació és del Nil Solé de cinquè música:
I aquesta altra prersentació és de l’Eloi Cid de cinquè :
L’Emma Zarzuela ens ensenya la presentació que ha fet de la seva mare:
I aquesta presentació és de l’Albert Roca, la núvia del meu germà:
En Javier Casas ens ensenya la presentació de la seva germana:
La mejor hermana del mundo, Júlia Casas on PhotoPeach
Us adjunto un tutorial sobre com utilitzar el Phtopeach per si algú de vosaltres encara trobeu alguna dificultat.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/cyZlJ1oujQE" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Preparant Sant Jordi
Els nens i nenes de sisè dansa ja van posant fil a l’agulla preparant Sant Jordi… mireu quines flors més maques…
[

