Cartells de la Mercè 2011

Aqui teniu els cartells de la Mercè 2011 que han elaborat els nois i noies de cinquè per parelles , després d’analitzar el color, la tipografia, la composició… del cartell de la Mercè que ha editat l’Ajuntament de Barcelona aquest any… Aqui teniu el resultat :

Cartells de la Mercè 2011 on PhotoPeach

Fotografies transformades

La sessió de plàstica d’avui amb els nens i nenes de cinquè ha estat una mica especial… hem parlat de fotografia, de la fotografia artística en concret i  hem mostrat diferents exemples de transformacions fotogràfiques amb tècniques pictòriques…  el punt de vista de l’artista a l’hora de fer una fotografia i voler comunicar alguna cosa amb les imatges… Nosaltres hem agafat unes  fotografies de la Gala  de Dansa que es va fer a l’escola i amb  diferents materials  ( retoladors, anil·lines, alcohol, ceres, etc) hem anat tarnsformant les imatges per donar sensació de moviment, de força…d’ilusió… Aquest és el resultat, felicitats pel vostre treball a tots els nens i nenes de cinquè !!!