Aquestes són les boniques màscares dels nens i nenes de 2n.
En aquest enllaç les podreu veure totes.
Aquestes són les boniques màscares dels nens i nenes de 2n.
En aquest enllaç les podreu veure totes.
Els nens i nenens de 2nB han creat aquest fantàstics CIRCS amb personatges fets amb materials diversos.
Els nens i nenes de 2n A han fet uns titelles de dit amb bena de guix, i els han decorat amb material divers, tot fent volar la imaginació!!!
En aquest enllaç podreu veure totes les imatges.
Els nens i nenes de primer han fet aquestes boniques màscares de Carnaval !!!
En aquest enllaç les podreu veure totes.
Els nens i nenes de la classe dels vitralls de 2n A han fet aquestes boniques papallones-vitrall.
En aquest enllaç les podreu veure totes.

A partir del conte de “Los Bolsillos de Lola” de Quentin Blake, els nens i nenes de 1rB han imaginat que guardarien ells en les seves butxaques.
En aquest enllaç podreu veure tots els treballs.

César Manrique Cabrera (24 d’abril de 1919 – 25 de setembre de 1992) va ser un artista i arquitecte canari.[1] Va compaginar la seva obra amb la defensa dels valors mediambientals de les Canàries, i va buscar l’harmonia entre l’art i la natura com a espai creatiu. Va obtenir, entre d’altres, el Premi Mundial d’Ecologia i Turisme i el Premi Europa Nostra. Trobat a la Wiquipèdia.







Els nens i nenes de primer han pintat alguns dels seus peixos. En aquest enllaç podreu veure els peixos de 1rA. I en aquest altre enllaç els peixos de 1rB
Mireu quins conills més meravellosos han fet els nens i nenes de 1rA, alguns són mags, altres conilletes presumides, alguns viuen al camp, d’altres dins d’una caixa… En aquest enllaç els podreu veure tots !!