Activitat 2 -La nostra lluïda festa major

Ja hem celebrat la nostra particular festa major! Ha estat una festa molt lluïda, al matí han vingut els nens i nenes de l’Escola Bressol que tenim al costat de la nostra escola. Han vist els nostres balls que fan referència a la Festa Major, després hem ballat tots plegats la cançó “El Gegant de Can Sió”(he fet la tramesa del fitxer de la cançó). A la tarda han vingut els nostres pares i mares, han gaudit molt veient el munt de coses que estem aprenent, els nens i nenes de cicle inicial també han participat de la festa, i ens han obsequiat amb un poema i una cançó. La veritat és que és una festa que cada vegada que la fem ens agrada més.
En aquesta festa hi participem tots els nens i nenes de la nostra escola d’Educació Infantil.
Amb aquesta festa pretenem donar a conèixer alguns trets identificatius de la cultura catalana en els nostres alumnes de parvulari, ja que la majoria d’aquests nens i nenes són castellanoparlants o de pares i mares immigrants i per a ells són força desconegudes aquestes manifestacions. A part d’aquest objectiu també és una forma d’aprofundir amb el treball del nom de la classe.