INICIEM EL LECXIT

Aquest mes hem iniciat el programa Lecxit. Aquest consisteix en que els dimecres a la tarda 5 infants de l’escola es queden a llegir amb la seva parella lectora. Estem molt contentes de veure com venen amb moltes ganes!! No només llegim, sinó que també juguem, aprenem paraules noves i expliquem com ha anat el dia. És una estona on els infants gaudeixen d’estar amb un adult que està només per ell/a però alhora també es fomenta el gust per la lectura.

Esperem que s’animin més voluntaris per poder ampliar el nombre de nens i nenes.

SE’NS GIRA FEINA!!

Ara que ja sabem que la mascota de la biblioteca és un pop. Ell ens ha demanat que pensem un nom.

Tots els nens i nenes de l’escola hauran de pensar un nom ben original per ell.

A més a més, ens ha convidat a passar una bona estona al BIBLIOCALL que tenim a l’entrada de la biblioteca.

Mireu quina patxoca què fem!!

Això sí que és una bona festa!