La biblioteca… a punt!

LA BIBLIOTECA …A PUNT !!

Dilluns vinent 3 d’octubre engegarem una altra vegada el servei de préstec de llibres de la biblioteca de l’escola.

Com ens agrada estar al dia i tenir en compte els interessos de tots els infants, hem creat un espai on tot l’alumnat de primària podrà anotar els llibres que els agradaria tenir a la biblioteca. Des del centre s’atendran les peticions amb la compra dels títols demanats sempre que no excedeixin el pressupost assignat.

Tot l’alumnat de primària ja disposa del seu carnet de biblioteca per poder optar al préstec ( les vostres tutores/tutors us el van donar dijous passat)

DIA DE PRÉSTEC: TOTS ELS DILLUNS a l’hora del pati

de 10’30h a 11h

Condicions de préstec:

• S’ha de presentar el carnet d’usuari en el moment de fer el préstec
  • Cada vegada només es podrà agafar un llibre.
  • És imprescindible retornar el llibre en préstec per poder agafar-ne  un altre.
  • Disposaran de fins a dues setmanes per poder llegir-lo. Es podrà prorrogar dues setmanes més però cal passar per la biblioteca per avisar.
  • Els llibres són d’ús comunitari i caldrà retornar-los en bones condicions.
  • Per tal que la biblioteca funcioni adequadament hem de vetllar pel compliment d’aquestes condicions.

DILLUNS 3 d’octubre US HI ESPEREM!!