LA BIBLIOTECA… A PUNT!

INICI-BIBLIOTECA-1718

El proper dilluns 2 d’octubre engegarem de nou, el servei de préstec de llibres de la biblioteca de l’escola amb nous títols per a què pugueu gaudir del món de la fantasia, el misteri, la sorpresa, les aventures i….tot allò que més us agradi.

Us recordem les condicions del préstec:

• Cada vegada només podreu agafar un llibre.
  • És imprescindible retornar el llibre en préstec per poder agafar-ne  un altre.
  • Disposareu de fins a dues setmanes per poder llegir-lo. Es podrà prorrogar dues setmanes més però cal passar per la biblioteca per avisar.
  • Els llibres són de tots i caldrà retornar-los en bones condicions.
  • Per tal que la biblioteca funcioni adequadament hem de vetllar pel compliment d’aquestes condicions.

La setmana del llibre en català

Benvolguts/des de nou.

Aviat començarem un nou curs escolar, però de moment us volem informar de la 35a. edició del llibre en català.

Del 8 al 17 de setembre, la Setmana del Llibre en Català celebra la seva 35a edició i ho fa convertint-se en l’oferta més gran de la història de llibres en català. La Setmana, un dels esdeveniments culturals més importants del país, acollirà més expositors que mai, afavorint sempre el contacte directe, la relació entre llibreters, editors i lectors, que podran trobar totes les novetats, però també llibres de fons i les col·leccions de cada segell. Com sempre, amb una àmplia proposta d’activitats de tot tipus (presentacions, recitals, itineraris literaris, xerrades…) per a infants i adults, que també contribueixen a estimular i a promoure la lectura en català. Vine! Volem que formis part de la Setmana del Llibre en Català.

I si és així, us adjuntem més informació.

A La Setmana podràs trobar el llibre que satisfarà el teu desig de lectura

Nou Pòdium lectors

Benvolguts i benvolgudes.

Ja estem a la recta final de curs. Un curs amb bones lectures. L’alumnat de 4t B, els Alemanys i Alemanyes cada vegada que acabaven un llibre i llegien davant dels companys un petit resum, alguna cosa a destacar, etc. tenien un Ampelmännchen (en alemany “homenet del semàfor“). Tots han pujat al pòdium. Com podeu comprovar uns més bons lectors que els altres.

Bona feina, continueu així.

Recull dels Ampelmännchen (en alemany “homenet del semàfor“):

pòdium

Foto del pòdium improvisat:

podium