Logotip digital de biblioteques escolars

Benvolguts/des.

A partir del curs 2015-2016 el Programa biblioteca escolar “puntedu” vol reforçar el lligam entre el Directori i els espais virtuals de biblioteques enviant un “segell de pertinença” als centres que compleixin amb uns determinats criteris de contingut, de respecte en el tractament de la informació i d’actualització.

El nostra blog se li ha concedit.

Bona feina

Bona castanyada!

Bon dia.

Sabeu d’on ve l’origen de menjar castanyes per Tots Sants? Segons alguns cronistes, els campaners de les esglésies no paraven de fer sonar les campanes la nit de Tot Sants per avisar als veïns  de l’hora de pregar pels seus difunts. Devia ser una tasca ben cansada, i per refer-se’n, s’enduien castanyes i alguna ampolla de vi dolç.

Bona castanyada!

LA BIBLIOTECA… A PUNT!

INICI-BIBLIOTECA-1718

El proper dilluns 2 d’octubre engegarem de nou, el servei de préstec de llibres de la biblioteca de l’escola amb nous títols per a què pugueu gaudir del món de la fantasia, el misteri, la sorpresa, les aventures i….tot allò que més us agradi.

Us recordem les condicions del préstec:

• Cada vegada només podreu agafar un llibre.
  • És imprescindible retornar el llibre en préstec per poder agafar-ne  un altre.
  • Disposareu de fins a dues setmanes per poder llegir-lo. Es podrà prorrogar dues setmanes més però cal passar per la biblioteca per avisar.
  • Els llibres són de tots i caldrà retornar-los en bones condicions.
  • Per tal que la biblioteca funcioni adequadament hem de vetllar pel compliment d’aquestes condicions.

La setmana del llibre en català

Benvolguts/des de nou.

Aviat començarem un nou curs escolar, però de moment us volem informar de la 35a. edició del llibre en català.

Del 8 al 17 de setembre, la Setmana del Llibre en Català celebra la seva 35a edició i ho fa convertint-se en l’oferta més gran de la història de llibres en català. La Setmana, un dels esdeveniments culturals més importants del país, acollirà més expositors que mai, afavorint sempre el contacte directe, la relació entre llibreters, editors i lectors, que podran trobar totes les novetats, però també llibres de fons i les col·leccions de cada segell. Com sempre, amb una àmplia proposta d’activitats de tot tipus (presentacions, recitals, itineraris literaris, xerrades…) per a infants i adults, que també contribueixen a estimular i a promoure la lectura en català. Vine! Volem que formis part de la Setmana del Llibre en Català.

I si és així, us adjuntem més informació.

A La Setmana podràs trobar el llibre que satisfarà el teu desig de lectura