Queden 8 dies

Benvolguts i benvolgudes,

Dies enrere us demanàvem recomanacions de llibres de lectura per poder compartir amb la resta i tenir un bon ventall de llibres per escollir per les vacances d’estiu.

Com heu vist en el passadís de l’escola, us recordem que queden 8 dies per entregar, si no l’has fet encara, la teva recomanació.

Recordeu que durant el mes de juny us anirem publicant les vostres recomanacions.

Quina emoció!  Aneu visitant el blog per veure quan sortirà la teva recomanació.

Lectura en veu alta de 5è amb Mercè Pons

L’alumnat de 5è ha realitzat l’activitat de Lectura en veu alta amb l’actriu catalana de teatre, doblatge, cinema i televisió,  Mercè Pons.

Han llegit textos del Bestiari (recull de lectures d’animals de diferents autors).

Ha estat un bon moment per aprendre a llegir davant de públic, perdre la por i sobretot gaudir de qualsevol lectura.

Cliqueu la imatge.

Gràcies Mercè

Allarga la vida dels teus llibres i gaudeix-ne de nous amb els biblionius de Polinyà

L’Ajuntament ha instal·lat sis biblionius repartits pel municipi.

Un biblioniu és un punt d’intercanvi gratuït de llibres, també conegut com a bookcrossing. El funcionament és molt senzill: qualsevol persona podrà agafar un dels llibres que es guardaran a dins i, si vol, endur-se’l a casa. Un cop llegit té l’opció de quedar-se’l o tornar a deixar-lo al biblio-niu perquè una altra persona en gaudeixi. Només hi ha una condició: si agafes un llibre, n’has de deixar un altre. L’objectiu és facilitar que els llibres que ja hem llegit circulin i, d’aquesta manera, potenciar i fomentar tant la lectura com la cultura de l’intercanvi i reutilització d’objectes.

Els biblionius es mantindran oberts permanentment i s’hi instal·laran als llocs següents:

Al parc de la plaça de la Vila

Al parc de la Rambla Rafael Casanova

Al parc del carrer Montserrat Roig

Al parc de Can Rovira

A la plaça Barcelona

A la plaça de l’Alzina

Felicitats!

Benvolgut/des

Volem felicitar als guanyadors i guanyadores del XIII concurs literari de l’escola Roser Capdevila. Enguany han estat premiats:

P3A 1r Premi

Sol Martínez López

Arriben llibres nous!

Benvolguts/des

Des d’ahir dimarts 17 d’abril disposeu de 5 llibres nous per als més grans de l’escola en el moblet de les novetats. Els seus titulars són:

-2 llibres de la Zoe Sugg: Una chica en Nueva York y !De gira!

-Un llibre de l’Estelle Maskane: Love you

-Voldria que fossis tu de la Lopenza Barnardi

-I l’últim T’estaré esperant d’Aina Li.

A veure qui és el primér o primera de poder-los llegir?

Projecte de millora de la biblioteca

Hola a tothom.

Divendres passat dia 5 de març a les 17 h a la biblioteca de l’escola  l’Ariadna i l’Ivan van organitzar una trobada amb la comunitat educativa per demanar col·laboració a tot i a totes pel projecte de millora de la biblioteca del centre.  L’Ariadna i l’Ivan són 2 estudiants que coneixent a la Leo (mestra de P 4)  i estan fent aquest any l’últim curs del grau d’Educació Primària i d’Enginyeria del Diseny, respectivament. Són 2 joves amb molta emprenedoria, entusiastes i han escollit la nostra escola per fer el projecte de fi del grau.

Us presentem algunes  maquetes fetes per les famílies assistents.

Més endavant ja us anirem informant sobre l’evolució del projecte.

Gràcies Ariadna i Ivan.