Bon estiu!

Benvolguts i benvolgudes.

L’estiu astronòmic va arribar ahir i avui finalitzem les classes.

No us volem acomiadar de vosaltres sense abans desitjar-vos un molt bon estiu i unes bones ben merescudes vacances.

Que pugueu llegir molt. Recordeu que teniu moltes recomanacions lectores gràcies a la col·laboració de molts alumnes. Gràcies un cop més.

Ens veiem al setembre!

Comencen les recomanacions!

Benvolguts i benvolgudes

En primer lloc moltes gràcies a tots i totes per fer-nos arribar les vostres recomanacions. Són moltes i en formats molt diferents.  Començarem per la primera recomanació d’un llibre que han llegit l’alumnat de 3r conjuntament a l’aula.

Hola em dic Elisabeth Anchuela, tinc 9 anys, vaig a 3r B i el llibre que m’he llegit es diu Mary Poppins.

L’autora és Pamela Lyndon Travers i traduïda per Marta Ibañez. L’editorial Castellnou i les imatges són dibuixos.

El llibre va d’aventures.

La història comença amb 4 nens i una cangur una miqueta especial. Al principi es pensen que no els cuidarà bé però hi ha un dia on s’ha d’anar i no volen que marxi.

El personatge principal és Mary Poppins. Li agrada divertir-se. És un personatge màgic. Altres personatges són els senyors Banks, Jane, Michael, els bessons,… El personatge que més m’ha agradat és Mary.

La part que més m’ha agradat és quan surt la vaca balladora. I la part que menys és el final.

Aquest llibre li poso un 10. Aquest llibre és per a lectors d’aventures.

No deixeu de mirar el blog perquè a partir d’avui cada dia durant tot el mes de juny anirem publicant les vostres recomanacions.

Quina serà l’última recomanació?

Queden 8 dies

Benvolguts i benvolgudes,

Dies enrere us demanàvem recomanacions de llibres de lectura per poder compartir amb la resta i tenir un bon ventall de llibres per escollir per les vacances d’estiu.

Com heu vist en el passadís de l’escola, us recordem que queden 8 dies per entregar, si no l’has fet encara, la teva recomanació.

Recordeu que durant el mes de juny us anirem publicant les vostres recomanacions.

Quina emoció!  Aneu visitant el blog per veure quan sortirà la teva recomanació.