Les biblioteques col·laboren amb La Marató de TV3 (2021)

El proper 19 de desembre es farà La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, que enguany es dedicarà a les malalties mentals.

L’edició número 30, la segona en pandèmia, pretén trencar el mur de silenci que envolta els mals que no són físics.

​​​​​​​Les dades diuen que una de quatre persones tindrà un problema de salut mental al llarg de la seva vida i que la meitat no demanaran ajuda.

Hi haurà llibre i disc, com sempre (es posen a la venda a partir de dimecres 10 de novembre) i les  tradicionals activitats populars per a recaptar fons.

BIBLIOTEQUES

Les biblioteques, per sisè any consecutiu, se sumen a la campanya de difusió i sensibilització social sobre les malalties mentals d’aquesta 30a edició de la Marató i oferiran sessions informatives en format virtual (mitjançant la plataforma Teams) sobre la malaltia a càrrec de professionals de la salut. L’objectiu és sensibilitzar, especialment als joves, dels temes relacionats amb la salut mental i despertar l’esperit solidari al voltant de les persones afectades i les seves famílies.

Per a més informació consulta la Xarxa de Biblioteques Municipals

Butlletí digital

Benvolguts i benvolgudes.

El butlletí digital és una selecció dels recursos que s’han anat incorporant al banc en cada trimestre del curs. És un element de difusió del treball sobre la lectura i les biblioteques escolars.

Us fem arribar l’enllaç al nou butlletí del Banc de Recursos de la Lectura on trobareu les novetats relacionades amb la lectura corresponent al primer trimestre, elaborat pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya.
Volem destacar les dues guies de lectura per Infantil Primeres literatures: llibres per a infants de 0 a 3 anys i Llibres per al desenvolupament i acompanyament emocional 0-6
Esperem que gaudiu en la lectura.

Nou curs 2020-21 diferent

Benvolguts i benvolgudes.

Iniciem un nou curs presencial el 14 de setembre diferent, però… amb il·lusió, creativitat, amb  nous reptes  i coratge on mestres, l’alumnat i les famílies haurem de tenir cura dels nens i nenes per garantir un bon aprenentatge.

En principi la biblioteca de l’escola estarà tancada, però sempre que algú necessiti algun llibre, es pot dirigir al seu mestre tutor per aconseguir el llibre desitjat. Ja us informarem quan hi hagi novetats.

Bon inici de curs amb nervis i incerteses!

Bon estiu

Benvolguts i benvolgudes.

Us volem desitjar un bon estiu. Esperem que  amb les lectures  us facin sentir bé  després d’aquests temps tan difícils que fem estem vivint arran de la pandèmia, el confinament, la desescalada i la represa.

Desitgem que en el  curs  vinent 2020-21 comenci i segueixi amb normalitat.

Salut.