Nous llibres. Gràcies AMPA

Benvolguts i benvolgudes

Què passa amb les famílies que  tenen dues mares? O les que tenen dos pares? O les que…? Trobem una gran diversitat…

Des de la Biblioteca de la Roser, volem donar les gràcies a l’AMPA de l’escola per fer-nos arribar nous llibres sobre aquesta temàtica.

Famílies felicies, Qui ets tu? Una guía per a criatures sobre identitat de gènere, La faldilla lila d’en Leo, La diversitat és divertida, En sus zapatos, Els al cinquè pis i Snapdragon són una mostra d’aquests llibres.

Bona lectura

Servei de préstec i retorn de llibres

Benvolguts i benvolgudes.

Des del 29 de novembre, cada dimarts la biblioteca de l’escola utilitza l’equipament només per a préstec i retorn de llibres. L’alumnat de Cicle Inicial, són els que han fet més ús d’aquest servei. Per aquest alumnat era la primera vegada que hi anàvem. Molt bé, lectors i lectores.

Mirarem, més endavant de complaure els suggeriments per l’adquisició de nous llibres fets, bàsicament per l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior.

I… aquests són els comentaris d’alguns  lectors i lectores de 4t:

M’agrada anar a la biblioteca, però no molt perquè m’agrada més jugar a “balomano” al pati. Alejandro.

Jo, quan van obrir la biblioteca em va agradar molt i hi vaig anar,  “bueno” jo vull que es quedi així per sempre. Gerard
Jo, cada dimarts vaig a la biblioteca perquè m’encanten els llibres i hi vaig amb els meus amics. Xènia.
“UN LECTOR VIU MIL VIDES ABANS DE MORIR. AQUELL QUE MAI LLEGEIX NOMÉS EN VIU UNA”. George R.R. Martin
Dita copiada de l’entrada de la biblioteca de la  Seu d’Urgell

Obrim la Biblioteca! Ja tenim data.

Nens i nenes, tornem a obrir la Biblioteca de l’escola.

Dimarts 29 de novembre ja podreu venir. OBRIM LA BIBLIOTECA!

HORARI

1r, 2n i 3r

De 10:15 h a 10:45 h

4t , 5è i 6è

D’11:15 h a 11:45 h

Tenim nous llibres i esteu tots invitats i totes invitades a compartir aquest espai a les hores del pati on podreu buscar i escollir algun llibre de préstec per casa o bé llegir una estoneta dins la biblioteca.

A partir del 29 de novembre, tots els dimarts podreu venir a la biblioteca a l’hora del pati.

Us hi esperem!

Bona lectura.

Arriba l’estiu

Benvolguts i benvolgudes.

L’estiu, meteorològicament parlant, ens ha arribat més aviat. Com és tradició, us volem desitjar un bon estiu per descansar i ben segur, que podreu gaudir dels vostres llibres. Segur que disposeu d’un ventall de llibres en la biblioteca del poble per refrescar els moments més calorosos de l’estiu.

Us animem a compartir les vostres lectures.

Desitgem que el curs vinent, la biblioteca del centre pugui funcionar amb normalitat i  poder “bibliotequejar”, je je.

Bon estiu .

Les biblioteques col·laboren amb La Marató de TV3 (2021)

El proper 19 de desembre es farà La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, que enguany es dedicarà a les malalties mentals.

L’edició número 30, la segona en pandèmia, pretén trencar el mur de silenci que envolta els mals que no són físics.

​​​​​​​Les dades diuen que una de quatre persones tindrà un problema de salut mental al llarg de la seva vida i que la meitat no demanaran ajuda.

Hi haurà llibre i disc, com sempre (es posen a la venda a partir de dimecres 10 de novembre) i les  tradicionals activitats populars per a recaptar fons.

BIBLIOTEQUES

Les biblioteques, per sisè any consecutiu, se sumen a la campanya de difusió i sensibilització social sobre les malalties mentals d’aquesta 30a edició de la Marató i oferiran sessions informatives en format virtual (mitjançant la plataforma Teams) sobre la malaltia a càrrec de professionals de la salut. L’objectiu és sensibilitzar, especialment als joves, dels temes relacionats amb la salut mental i despertar l’esperit solidari al voltant de les persones afectades i les seves famílies.

Per a més informació consulta la Xarxa de Biblioteques Municipals