Presentació

Benvinguts i benvingudes al blog de la nostra biblioteca. Aquest és el blog de la Biblioteca de L’escola Roser Capdevila. La biblioteca del centre ocupa un aula bastant gran de la planta baixa del centre amb unes finestres que donen a l’hort de l’escola.

Amb aquest blog la comissió de la biblioteca ens sentim molt orgulloses d’oferir la possibilitat d’apropar la biblioteca als usuaris també fora de l’horari escolar a tothom qui pugui interessar.

La missió del blog serà donar a conèixer a tota la comunitat educativa informacions i activitats organitzades en el centre per donar suport a la lectura i millorar l’hàbit lector de l’alumnat. També farem difusió de les activitats relacionades amb la lectura i amb la cultura en general que es desenvolupi en el nostre entorn més immediat.

Esperem que el que us anem proposant sigui del vostre interès i esperem gaudir de la vostra participació.

Mireu quina biblioteca més acollidora:

Quan entrem ens trobem al mig 4 taules grans  amb 5 cadires cadascuna destinades a feractivitats variades.

Comptem amb quatre ordinadors connectats a internet per a l’alumnat i un està destinat a la comissió de la biblioteca que és el que està connectat al canó.

Hi ha un seguit de prestatgeries que envolten l’estança.

Tenim un  racó pels més petits que compta amb una catifa i uns prestatges de llibres adequats a l’edat dels potencials lectors.

Disposem de  capses per  les novetats i les revistes.

Hi ha un raconet molt apreciat de la Roser Capdevila.

A més a més, per les  parets hem anat penjant diplomes, uns quants cartells que ens inviten a seguir normes, ens donen consells relacionats amb la lectura, etc..