Avui ens ha arribat una notícia d’aquelles que costen molt de pair. El sr. Roberto Rallo, gran col.laborador de la nostra biblioteca, i sobretot , bon amic i gran persona ens ha deixat aquesta pasada nit.
En assabentar- me he recordat molts moments del seu pas pel nostre centre, com quan venia a buscar les seves netes i petàvem la xerrada una estoneta, o quan ens proposava mil i una activitats que acabaven enriquint la nostra tasca: una xerrada d’algun artista amic seu – molt remarcable, no cal que jo ho faci notar, la seva tasca com a dinamitzador cultural- alguna exposició de llibres curiosos en llengües diverses, una xerrada feta per ell mateix sobre la història del nostre poble, explicant de forma amena als nostres alumnes vivències del passat, informació sobre exposicions d’art… Sovint ens feia arribar llibres per al fons de la biblioteca, per als nostres alumnes… tot allò que pugués tirar endavant la vida cultural del centre i, pel que he pogut anar observant, del poble, i des de fa ja molts anys.
Recordaré sempre la seva calma parlant, la seva bona disposició quan se li demanava el que fos, el seu somriure permanent…una gran persona.
Allà on sigui, seguirà ben segur liderant bones idees i activitats. Incansable, com sempre, descansi en pau.