…les que s’han realitzat al nostre centre i la nostra biblioteca, en acabar el segon trimestre. El passat dia 16, i aprofitant la jornada de portes obertes, vam aprofitar per presentar el cartell que ens representarà a la Biblioteca Sebastià Juan Arbó, en la III Mostra de Fotografia MOMENTS LECTORS 2016. Recull diverses activitats de les moltes realitzades a la nostra biblioteca en els darrers cursos.
Per altra banda, i tal com us vam comentar, el passat dia 18 ens va visitar l’escriptor Joan Pinyol, que va fer una repàs de la seva obra, a més de presentar-nos, amb escassos dos dies de vida, el seu nou llibre, “El mar de les ombres”, del qual va ser tan amable de regalar un exemplar dedicat per al centre.
Finalment, aprofitant que el dia 21 era el Dia Mundial de la Poesia, alumnat de tots els cursos va anar penjant, als panells del passadís de sortida al pati, poesies fetes o triades expressament per commemorar tal dia, en post-it de colors .
Com podeu veure, un final de trimestre farcit d’activitats literàries!