Els Minis de la Cora

2n Projecte del Minis curs 2011-2012

El present curs 2011-2012, he aprofitat el tema de l’Eix transversal, a saber “Som diferents, sentim igual!”, per preparar les activitats dels següents Minis que us proposo! Sempre per estimular la creació i l’expressió en un tema tan interessant com són les 8 emocions humanes! I, continuant amb la formació literària, emprem novament l’Haiku i el Tanka per promoure la creació poètica!

Unitat de Programació del Projecte i materials: “L’HAIKU JAPONÉS EN ELS ULLS DELS INFANTS” (1R, 2N I 3R DE PRIMÀRIA)

Unitat de Programació del Projecte i materials: “L’HAIKU I EL TANKA JAPONÉS EN ELS ULLS DELS INFANTS” (1R, 2N I 3R DE PRIMÀRIA)

1r Projecte dels Minis curs 2010-2011

Aquest projecte neix a partir del nostre Eix Transversal 2010-2011, a saber, La Literatura. La idea original ha estat l’obra de la meva investigació i l’ha dut a terme  una escola francesa dels barris periférics de París.  L’objectiu principal és estimular i motivar als infants perquè escriguin i il·lustrin els seus escrits. Però què és un Mini de la Cora? Millor  vegeu on està inspirat:

Experiència francesa

A partir d’aquí, he programat la nostra experiència!

Així doncs, la Biblioteca ha llançat una col·lecció: “Els Minis de la Cora” i l’ Escola Vora del Mar s’ha transformat en una Editorial!

Joves escriptors/es, il·lustradors/es, animeu-vos!

Aqui teniu tots els materials per confegir-los, en fitxer DOC!

Unitat de Programació: Els Minis de la Cora

Per la Tardor, cada classe ha fet un Mini i cada alumne ha il·lustrat el seu. Desprès, cada grup ha triat 2 guanyadors/es. Aquí els podeu veure i també a la Biblioteca! Clica sobre la Cora i veuràs què bonics! Els podeu imprimir i tot!!!

El Minis de la Cora