PREMIS DE LECTURA

“Un Mar de LLibres”

Des del curs escolar 2007-2008, la Biblioteca organitza un concurs de Lectura per premiar els bons lectors de l’any escolar i dirigit a Primària. Per aquest efecte, els i les alumnes reben,  a principi de curs, una llibreta lectora confegida per mi, on van anotant els  títols, autor/a ,  i il·lustrador/a i ISBN de cada llibre que prenen en préstec. A l’hora de Biblioteca (en hores lectives), van comentant i emportant-se llibres d’imaginació durant tot el curs. Al juny  (i sempre des d’una observació continuada del  procés lector de cada un i una...), la Bibliotecària Escolar i Extraescolar, trien els 3 millors/es  lectors/es de cada classe. En cap moment es tracta només d’una carrera de números! Es té en compte no només la quantitat sinó, SOBRETOT, la qualitat de les lectures! El dia de la Festa de Final de curs, es lliuren els Premis de Lectura i s’acomiaden els Sisens. Assisteixen totes les classes d’Infantil i Primària.  Cada alumne s’emporta un llibre i  un certificat. Els llibres són de diferent qualitat segons el premi però d’igual interès literari i escollits amb el mateix amor!

Finalistes Premis de Lectura 2011

Gràfiques lectores juny 2011

(en camí) (en camí) Gràfica lectora 2n A Gràfica lectora 2n B
Gràfica lectora 3r A Gràfica lectora 3r B