Biblioteca Extraescolar

Nota important: Les retallades en Educació per part de SSTT i dels mateixos Ajuntaments, han arribat a la nostra Biblioteca… No és possible comptar més amb la nostra estimada Cecília Firpo com a responsable de la Biblioteca Extraescolar… Tampoc podem començar el projecte “BABY CORA“, en el qual hem treballat la Cecília i jo de valent i on hem invertit diners  (catifes, coixins, llibres de 0 a 3 anys…) i moltes il·lusions… Sort que sempre serà la persona generosa que, malgrat tot, s’ofereix per donar un cop de mà!

En un intent per no suprimir aquest servei EXTRAESCOLAR, que creiem important per les famílies i els infants,  en Roger Guinda, el meu subsitut, hi serà cada DIMARTS de 16h30 a 18h00 i, la Mercè García, la Directora, s’hi quedarà els DIJOUS, de 16h30 a 17h15.

L’hora del Conte continua sent els dissabtes que toquen (mireu la pestanya corresponent amb la programació)  i l’Equip Directiu de l’Escola, a partir d’ara, es fa responsable de la contratació i remuneració dels Conta Contes.

Marisa Bermúdez Malagón i La Balena Cora

Nous Horaris de la Biblioteca Extraescolar (1 de febrer 2012)

Dimarts de 16:30 h a 18:00 h

Dijous de 13:00 h a 14:00 h i de  16:30 h a 17:15 h

Dissabtes de 11:30 h a 13:00 h (segons programació)

NORMES:

Tots els alumnes, des de 3r fins a 6è,  poden venir sols a la Biblioteca.

Són convidats a llegir, cercar informació, fer deures… I, evidentment, a agafar documents d’Imaginació en prèstec!

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, han de venir acompanyats d’un adult.

Recordeu sempre que la Biblioteca és un espai de silenci i concentració.

Demanem doncs que es tingui en compte i que se’ls hi recordi als/les  nens/nenes a casa també.

Gràcies!

(Les Bibliotecaris i les Bibliotecàries)

De gom a gom!

La nostra biblioteca s’omple AQUEST CURS 2008-2009, cada dimarts i dijous, de gom a gom! Des d’aquí, moltes gràcies a tots i a totes per venir a fer deure, a agafar llibes, revistes i vídeos en prèstecs, a realitzar treballs d’investigació etc. Ens sentim orgullosos de que, aquest espaï,  cumpleixi amb un dels objectius prioritaris del projecte Puntedu: oferir un servei a tota la comunitat escolar en horari no lectiu!

Les fotografies parlen per sí mateixes…

extra9.jpg extra7.jpg img_0511.jpg extra8.jpg

extra4.jpg extra5.jpg extra1.jpg

6 thoughts on “Biblioteca Extraescolar

1. aitor

Marisa,
    M´estic llegint el llibre “LA ESCUELA VACÍA” que em vas recomanar
    i m´està agradant molt!

Aitor.T

2. judit parera

hola marisa soc la Judit de 4tB i m’agradaria que un llibre dels nous de tres noies que me’l reservis.

27-11-08

3. AL1

“Si le maître se tait, et si les enfants lisent, tout va bien.”

Emile-Auguste Chartier, dit Alain

4. alex mulet 3rb

MARISA LA BIBLIOTECA EXTRA ESCOLAR MAGRADA MOLT PREQUE ES PODEN FER MOLTES COSES
    COM FER ELS DEURES JUGAR AL EDU 365.CAT AMB EL ORDINADOR O FER UN TREBALL AMB EL