Festa Fi de Curs del Pla Català de l’Esport a l’Escola

Avui dimarts al matí s’ha fet la festa fi de curs del Pla Català del’Esport a l’Escola. Hem començat amb una estona de Jocs Tradicionals al Polivalent, després hem lliurat els diplomes i els trofeus a tots els nens i nenes que han participat a alguna activitat al llarg del curs, i finalment hem tancat la jornada a la piscina!!

Aquest article ha estat publicat en Campionat de BTT de La Benaula, Campionat de Cros de La Benaula, Curses d'Orientació, Escacs, General, Jocs Tradicionals, Natació, Ritme, Ball i Moviment. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.