Un matí amb les jugadores de l’Uni Girona

Aquest divendres dia 18, les jugadores de l’Uni Girona FC de Lliga Femenina Morgan Warburnton, Crystal Kelly i Laura Antoja han visitat l’escola La Benaula. Han compartit una estona amb els alumnes de 2n, 3r, 4t i 5è, en que han explicat quina es la seva experiència com a esportistes professionals, han parlat de l’esport femení, i han destacat els valors que van lligats a la pràctica de l’esport -esperit de superació i sacrifici, companyonia, disciplina, autocontrol, etc…- i els seus beneficis a nivell de salut. Els alumnes havien preparat tot un seguit de preguntes -algunes en anglès- que les jugadores han anat responent utilitzant els dos idiomes. Després, han compartit algun joc amb les nenes i nens de l’escola, han signat una muntanya d’autògrafs, han regalat posters i fotografies, i han regalt una entrada familiar a tots i totes pel partit del proper diumenge a les 18:00 hores al pavelló de Fontajau.

Gràcies a aquesta visita, tots els alumnes del centre i els acompanyants que ho desitgin, podran presenciar gratuïtament el partit del proper diumenge dia 20 a les 18:00 hores al Pavelló de Girona-Fontajau, en que s’enfrontaran els equips de l’Uni Girona FC i UNB Obenasa Lacturale de Pamplona.

3 respostes a Un matí amb les jugadores de l’Uni Girona

1. Sunny diu:

Apa, quina sort!!! Us ha agradat la visita?

2. david diu:

A sigut molt emocionant!!!!!…He vist a la Morgan m’ han firmat totes i hem juguat a basquet.Jo per primera vegada pero alguns per 2na 3ra o 4ta vegada vueno molt guai.

3. alba calderon diu:

son les noies mes altes del mon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!