-
Articles recents
juny 2026 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « ag. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Quina hora Barrufa ara?
Cicle Inicial 2n
Us recomanem llibres
*Si tienes una papa mago (Keselman Gabriela)Ed. Primària
La nostra barrufa mascota:
Vés barrufant cada setmana la Vella Quaresma i veuràs cada cop menys cames!!
Barrufa fantàstic, ja som barrufets i barrufetes!!
Arxiu de l'autor: cestopa3
La nostra Amiga Guillermina ha tornat a l’Uruguay!!
La nostra barrufeta Guille (nosaltres li deiem així) ha tornat amb el seu germà, la seva mare i el seu pare a Uruguay, per a viure-hi. Esperem que li vagi molt bé, des de la classe dels Barrufets i les … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
EL POT DELS BONS MOMENTS!!
A la classe, abans que siguessim barrufets i barufetes, teniem ja una amiga que ens ajudava en les nostres tasques del dia a dia: La Folleta dels Sentiments: Ens va enviar els Follets per a poder posar ordre a la … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
1 comentari
Ajudeu-nos a seguir aquests hàbits des de casa!!
Mares, pares, tiets, tietes, àvies, avis… Al llarg d’aquests dos anys de Cicle Inicial M’HEU D’AJUDAR A… • Ser responsable de: -la meva motxilla -les meva agenda -l’equip d’esports i vambes toves -la bata -l’esmorzar • Vestir-me i despullar-me, a … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
A la classe treballem l’educació emocional!!
[vimeo]http://vimeo.com/11243365[/vimeo] Us volia fer arribar aquest power que m’ha arribat ja que a vegades costa fer entendre el missatge que volem transmetre des de l’educació emocional que treballem moltes mestres. Per això he trobat ideal poder compartir amb vosaltres aquest power … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
Recomanacions per a començar el curs
Benvolgudes famílies de Cicle Inicial, les tutores d’aquest cicle hem cregut adient i necessari fer-vos arribar orientacions i recomanacions amb la intenció de donar coherència i sintonia a la tasca educativa que desenvolupem conjuntament Escola i família. Per créixer i … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
BARRRUFA HOLA!!!!
Barrufahola!! ja hem començat el curs 2011/2012, i ja tenim el nom de la classe: La decisió ha estat votada per majoria. SSSÍÍÍÍÍÍ!!!!! SOM ELS BARRUFETS I LES BARRUFETES DE 2n. Com ha comentat un nen de la classe quan … Continua llegint


