Webs d’interès

Departament d’educació (APS)

L’impuls del servei comunitari per a l’alumnat de secundària obligatòria és una acció que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Consorci d’Educació de Barcelona (APS)

Mostra de projectes de Centres que pertanyen al Consorci d’Educació de Barcelona dividits per àrees segons el seu objectiu i desenvolupament.

Centre promotor APS

És un espai generador d’iniciatives i confluència d’accions encaminades a facilitar i reforçar els projectes d’APS. Està format per diferents institucions i entitats i té voluntat de servei públic, independent de l’Administració, treballant per associar el APS a innovació i qualitat educatives. La finalitat principal d’aquest centre és promoure l’estudi, la difusió i el desenvolupament de projectes d’aprenentatge servei

Red Española de APS

La “Red Española de Aprendizaje y Servicio” és una associació sense ànim de lucre que té com a missió difondre l’aprenentatge-servei; potenciar la col·laboració entre els grups territorials i representarlos davant altres institucions de caràcter supralocal.

Blog Roser Batlle

Roser Batlle és fundadora de la Xarxa Espanyola d’Aprenentatge-Servicio i forma part de la seva Junta Directiva. També forma part del Centre Promotor d’Aprenentatge Servei de Catalunya; de la Fundació Zerbikas del País Basc i de la Xarxa Iberoamericana d’Aprenentatge-Servei. Va estar col·laborant durant quatre anys com a professora a ESADE i actualment col·labora amb la consultoria social Inpacte.

Centro promotor de Aprendizaje y Servicio Solidario en Euskadi

Zerbikas és el Centre Promotor de l‘Aprenentatge i Servei Solidari a Euskadi. És un espai generador d’iniciatives, un lloc de confluència d’accions encaminades a facilitar i reforçar projectes d’APS. És una entitat amb voluntat de servei públic, independent de l’Administració, que associa el APS amb la innovació i la qualitat educativa. L’òrgan directiu de Fundació Zerbikas és la Junta del Patronat

Centro promotor Latinoamericano de Aprendizaje y Servicio Solidario

Fundat el 26 de febrer de 2002. Buenos Aires, Argentina, avui té una xarxa de col·laboradors en tota l’Argentina, així com a Uruguai i el Brasil, i desenvolupa les seves activitats a Amèrica Llatina, però també a Àfrica, Europa i altres regions del món.