Introducció

Entra a aquest enllaç, llegeix la pàgina 3 (Abans de començar) del document. En aquesta pàgina hi trobaràs la ACTIVITAT 2 (a l’apartat investigueu). Feu -la amb grups de 3 alumnes. per dur-la a terme utilitzeu 2 daus reals o la simulació de tirs de daus amb el document “PDI Simulador de daus” d’Open Sankoré.

Cal que cada grup escrigui quin és el resultat del recompte omplint la taula següent:

Suma de punts Freqüència
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Un cop plena, afegeix un comentari al final de la pàgina, indicant el grup que sou, els alumnes que composen el grup, el número pel qual apostaria cada alumne (amb un raonament)  i afegint la taula plena.

Més endavant respodrem amb càlculs de probabilitats a les preguntes que planteja i sabreu si l’elecció del número ha estat l’adequada.