EXTRAESCOLARS 2013-14

• Anglès acadèmic: Osona Idiomes facilitarà els seus horaris.
  • Methmath: de dilluns a divendres de 16:00 a 17:00. Cost: 25 € mensuals / 1 sessió a la setmana; 40 € / 2 sessions a la setmana.
  • Robòtica Educativa: Dimecres CS(5è i 6è); Dijous CM (3r i 4rt) i Divendres CI (1r i 2n) de 16:00 a 17:30h. Cost 9 quotes de 38 € /CI; 40€/CM i 42€/CS.

Preus

1 activitat = 13 € 2 activitats = 19 € 3 activitats = 24€ 4 activitats = 31 € 5 activitats = 38 €

El cobrament de les activitats extraescolars es farà de forma bimensual.

Vigilància

Matí: a partir de ¾ de 8 (si hi ha un nombre mínim de nens que utilitzin el servei, en cas contrari es començarà a les 8:00)

Tarda: de 16:00 a 17:00, de 17:00 a 18:15 o de 16:00 a 18:15

Com a novetat aquest any, a vigilància de tarda hi haurà un/a monitor/a dedicat exclusivament a ajudar i controlar els nens que durant aquesta estona vulguin fer deures. Aquesta activitat es durà a terme a la biblioteca de l’escola. Un cop els deures acabats, els nens podran anar a jugar.

Preus:

De 16:00 a 17:00= 1€ (esporàdic)//

15 € fixes

De 17:00 a 18:15 = 1 € (esporàdic) // 15 € fixes De 16:00 a 18:15 = 2 € (esporàdics) // 30 € fixes

El cobrament de la vigilància es farà de forma trimestral.

Funcionament

• Inici de les activitats extraescolars: setmana del 16 de setembre de 2013.
  • Inscripcions: el full d’inscripcions es podrà entregar a secretaria/consergeria durant els mesos de juny i juliol. La data límit d’entrega és el dia 19 de juliol.
  • Baixa de l’activitat: les baixes per activitat seran bimensuals, de forma que si per algun motiu el nen/a es vol donar de baixa se li cobrarà tot el bimestre (excepte en casos de força major).
  • Programa de l’activitat: trimestralment  s’entregarà el programa de l’activitat en concret on s’especificaran tots aquells aspectes que es treballaran.
  • Informe final: en finalitzar el curs s’entregarà als pares un informe individual per escrit i/o en format multimèdia (vídeos, imatges… en funció del tipus d’activitat)  on es valorarà l’evolució del nen/a durant el curs.
  • Anul·lació activitats: les activitats queden anul·lades durant els dies que els nens/es es troben de colònies (dia de tornada inclòs). Els dies que es fan excursions les activitats es mantenen amb normalitat.
  • Sortida de nens a les 17:00:Ed. Infantil i Cicle Inicial de Ed. Primària (1r i 2n): els pares podran recollir els seus nens/es a les respectives aules on es fa l’activitat o al pati en el cas que l’activitat es faci a l’exterior. L’horari amb la informació de les activitats i l’aula corresponent quedarà penjat als plafons de l’escola durant tot el curs. En el cas dels alumnes de CM i CS, un cop acabada l’activitat baixaran a l’entrada de l’escola i els monitors/es i l’AMPA ja no se’n faran responsables.
  • Coordinadora: Consol Serra
  • Davant de qualsevol dubte o inquietud podeu sol·licitar entrevista amb la persona que fa l’extraescolar.
  • Tota aquesta informació quedarà penjada al bloc de l’AMPA

FULLES INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS I/O VIGILÀNCIA 2013-14

– Full inscripció extraescolars

– Full inscripció robòtica Ausatel

– Full inscripció anglès Osona Idiomes

– Full inscripció MethMath

L’AMPA es reserva el dret d’anular o canviar qualsevol activitat sigui pel nombre d’alumnes inscrits o per qualsevol altre motiu degudament justificat.

One thought on “EXTRAESCOLARS 2013-14

1. sandra

Bona tarda,

Era per demanar si seria possible apuntar a Elsa Ayats a l’extraescolar del divendres de 16:00h. a 17:00h a jocs tradicionals.

ELSA AYATS SERRANO DE P4-B

Moltes gràcies,