PRESENTACIÓ

QUÈ ÉS L’AMPA?

L’AMPA és l’associació de totes les mares i pares que portem els fills a aquesta escola. La finalitat de l’AMPA és, com diuen els estatuts, donar suport a les tasques educatives i organitzar activitats que serveixin per apropar-nos i implicar-nos més dins la comunitat educativa.

La Junta és l’òrgan “executiu” de l’AMPA. Les persones que en formem part aquest curs ens repartim les diferents àrees o Comissions. Ens reunim cada primer dilluns de mes a la mateixa escola a partir de 2/4 de 10 del vespre. Si algú té ganes d’expressar o fer arribar les seves opinions, ho pot fer a la mateixa junta o també a través del correu electrònic: ampa@gurb.net

ORGANIGRAMA DE L’AMPA

Presidenta: Glòria Casellas

Secretària: Lídia Estois

Tresorera: Toni Mora

Representant de l’AMPA  al Consell Escolar: Amàlia Cordero

Comissions:

Menjador: Maïna Gautier

Jordi Franquesa

Temes sanitaris i de seguretat alimentària: Santi Segalés

Escola estiu-setembre i vigilància:

Patricia Pladevall

Activitats festives+loteria: Pere Barniol i Jaume Rotllant

Comissió de llibres: Jordi Pou

Bloc i comunicació de l’AMPA: Joan Frigola

Comissió extraescolars: Xavier Puntí, Amàlia Cordero i Glòria Casellas

Altres membres:  Xavier Vilalta.

Per accedir als estatuts cliqueu

T’agradaria col·laborar amb l’AMPA?

T’agradaria col·laborar amb l’AMPA , però no pots venir a les reunions? Ara és el moment de fer-ho! Hem obert una borsa  de pares col·laboradors que vulguin ajudar a organitzar els actes que porta a terme l’AMPA (la caminada, el dinar de final de curs, els pastorets, l’hort…). Es tracta que ens donis el teu contacte (telèfon i mail) i cada vegada que hi hagi alguna necessitat de col·laboració l’AMPA t’ho farà saber. Ep! sense cap compromís, eh?

Si vols formar part dels col·laboradors de l’AMPA, pots enviar un email a ampa@gurb.net, indicant el nom, el cognom i l’adreça de correu on vols que t’enviem els missatges.

Anima’t a col·laborar! Entre tots ho farem tot i, a sobre, ens ho passarem molt bé!

Podeu deixar qualsevol opinió, suggeriments, dubtes,…  de l’AMPA en aquest espai de comentaris.

6 thoughts on “PRESENTACIÓ

1. Carme Travieso

Sóc la mare d’en Martí Perez de 5èB, i el que us volia comentar és referent a la sortida que van fer els de 4t del curs passat al programa “bocamoll”
    Vaig trucar i em van donar el número dels programes que van gravar aquell dia i són el 492 i 493. La previsió és que s’emetin el dia 13 i 14 de desembre.
    Si entreu a la pàgina del bocamoll i cliqueu a emissions, surt el número de programa per cada dia.
    De moment només surten els programes fins al 481, però suposo que cada setmana van actualitzant la informació. Espero que no ens ho perdem!!

2. Carme Travieso

Hola de nou, sóc la mare d’en Martí Perez i ara ja sabem els dies que s’emetran els programes que van gravar els nostres fills al programa “Bocamoll”. Segons la web del programa els capitols 492 i 493 s’emetran els dies 15 i 16 de desembre a les 13:20h. A veure si estem de sort i els podem veure!!! Una abraçada.

3. Jordi Vallbona

Hola soc en Jordi de 5e
    Per la mera d’en Martí Perez:
    -Al final vam sortir al 21 i 22 de desembre.
    Ai aqueste de TV3.

4. Montse Vila

Hola ! sóc la mare de l’Erola de p5, només voldria fer una observació, la caminada programada pel 15 d’abril de 2012 coincideix amb una actuació del grup de Caramelles de Gurb.

5. montse vila

Hola, molt bones,

Faig un comentari que no sé a qui l’haig de dirigir, és sobre el tema de les bates a l’escola. Em fa rumiar que no portin bata, només pels treballs de manualitats i activitats que es puguin embrutar. Ja que al dia a dia crec que hi ha ocasions que poden sortir perjudicades les robes que portin. Ja em vaig trobar el curs passat que la meva filla va arribar amb una guixada de retolador a la màniga pel cantó del darrera, prop de l’espatlla, vaig demanar-li com havia sigut i em va dir que mentre s’esperaven per anar a música l’havien guixada. La primera sorpresa va ser que es treguessin la bata per anar a música. Poso aquest exemple per fer notar que va succeir en una activitat que no era embrutadissa. Penso que per una banda se’ls ensenya, als nostres fills a ser curosos amb l’escriptura, amb els dibuixos, vaja a ser nets, però per altra banda hauran d’anar bruts, tacats. O sinó gastar més diners en roba per anar nets, o gastar més diners en sabó i si és que marxa la taca !!, que per cert la taca de l’espera de música no va marxar i era una samarreta que estrenava. Idem pel menjador, penso que la poca estona per dinar no ha de perjudicar a la netedat de la roba. Si no hi ha temps de posar la bata, potser s’hauria de canviar l’ubicació de les mateixes, per posar-se-les mentre dinen els petits, o treure-se-les mentre dinen els grans. Bé són reflexions. Salut.

6. Angels

Hola, soc la mare dun nen de p3. Resulta que es el nostre primer any a lescola, el tema es que la loteria de nadal ens hem hagut de quedar el talonari sencer. Resulta que posava que fins el dia 3 de desembre es podia tornar el talonari, nosaltres vam pensar que encara que no ens el quedessim tot el podiem tornarfins aquell dia. La meva sorpresa va ser que al anar a demanar informacio la persona de lampa que hi havia em va dir que no, que ara mhavia de quedar el talonari sencer, que ja era massa tard per tornar els numeros que no voliem. Tot aixo ho estic explicant perque em vaig sentir molt malament, em va tractar fatal, crec que si mhagues explicat lo que hi havia de be a be hagues marxat mes tranquila. Potser si que ha sigut un error nostre per ser el primer any a lescola, pero penso que no em mereixia la manera com em va tractar. Espero que la proxima vegada que hagi de fer alguna consulta sem tracti amb educacio. Gracies.