ACTIVITATS DEL 3r TRIMESTRE. CURS 2014 / 15

Algunes de les activitats que hem fet aquest 3r trimestre han estat aquestes:

TOTA L’ESCOLA

SANT JORDI

TEATRE. LA VOLTA AL MÓN EN 80 DIES

Com activitat de Sant Jordi, l’escola ha dut a terme la representació teatral de l’obra de Jules Verne: La volta al món en 80 dies. L’alumnat de 4t amb la col·laboració de l’alumnat de 3r i d’Educació infantil van fer una representació que va agradar tant a grans com a petits…

EDUCACIÓ INFANTIL

ACTIVITAT DE SANT JORDI

El dia de Sant Jordi l’alumnat de EI i CI  van anar a la plaça de la biblioteca pública a veure un espectacle de titelles. Quin fart de menjar verdura…! 😉

ELS OFICIS

Els alumnes de P-4 en aquest darrer trimestre hem treballat els oficis. Per conèixer les seves característiques  hem visitat: un taller mecànic, una perruqueria, un obrador de pastisseria i  la parafarmàcia.

CICLE INICIAL

VISITA ALS CAVALLS DE CAL GUELDOS

El dia 11 de Maig els nens i nenes de cicle inicial vam anar a Cal Gueldos a muntar a cavall. Vam conèixer els costums  d’aquests animals  i com cuidar-los , També vam tenir l’oportunitat de muntar-los.

VISITA A LA BIBLIOTECA

Els nens de cicle inicial durant la setmana de Sant  Jordi ,van visitar la biblioteca municipal per escoltar contes i mirar una exposició anomenada Pessigolles.

CICLE MITJÀ

ACTIVITAT A LA NATURA

Els alumnes del cicle mitjà per celebrar Sant Jordi aquest any vam fer una sortida a dibuixar la natura. El dia era genial i vam fer uns dibuixos genials!!

De CM Natura 15

ACTIVITAT DE FOMENT DE LA LECTURA

L’alumnat de 5è visità les aules de 4t a fi d’explicar-nos el contingut del llibre : “El llibre d’encanteris de la vella taràndula”, de l’escriptor Jordi Folck que, el dia 8 d’abril, va visitar la nostra escola.

CICLE SUPERIOR

TALLER DE SARDANES

A l’abril a  les classes d’educació física del Cicle Superior, vam tenir una visita molt especial, la Gemma, una mestra de sardanes d’Alguaire. Amb ella ens ho vam passar genial aprenent a ballar sardanes amb un munt de jocs i músiques super divertides.

CIÈNCIA AL CARRER 2015

Un any més l’escola va participar en l’activitat de Ciència al Carrer de Lleida. L’alumnat de 6è i la seva senyoreta de ciències van poder mostrar tot un seguit d’experiments que durant el curs havien treballat.

JOCS DEL MÓN

Dins de les activitats de col·laboració amb Unió de Pagesos, aquest curs vam fer una activitat de de jocs multiculturals. L’objectiu era conèixer alguns costums i practicar jocs d’alguns dels paisos de treballadors temporers.

TROBADA AMB L’ESCOLA PINYANA D’ALFARRÀS

Com cada any a final de curs l’alumnat de 6è de la nostra escola i els futurs companys d’institut de l’escola d’Alfarràs fem una trobada esportiva.