ACTIVITATS DEL 3r TRIMESTRE. CURS 2015-2016

Algunes de les activitats que hem fet aquest 3r trimestre han estat aquestes:

TOTA L’ESCOLA

SANT JORDI 2016

Una any per la festa de Sant Jordi l’Escola d’Almenar prepara tot un seguit d’activitats culturals.

REPRESENTACIÓ DE L’OBRA DE TEATRE: LES AVENTURES DE PINOTXO

Una any més durant el mes d’abril l’alumnat de l’escola porta a terme una espectacular representació teatral. Aquest any era el torn dels nens i nenes d’educació infantil i cicle Inicial. Van representar una adaptació de l’obra de PINOTXO.
VÍDEO DE LA REPRESENTACIÓ

FOTOS DE LA REPRESENTACIÓ

LIPDUB DE L’ESCOLA D’ALMENAR

Aquest curs com activitat de final de curs l’àrea de música va plantejar una activitat musical que impliqués a tota l’escola. D’aquesta idea va sortir aquest divertit lipdub.

EDUCACIÓ INFANTIL

TALLER DE SANT JORDI 2016

Tot l’alumnat d’Educació infantil va fer un taller de plàstica per Sant Jordi.

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

La setmana de Sant Jordi, les nenes i els nens de P-4 hem representat la llegenda de Sant Jordi. Com que ens agrada participar , l’hem repetida tres cops .Fins i tot un dels dies els nostres companys i companyes de P-3 van venir a veure la nostra actuació

CONTEM CONTES A P5

Aquest curs l’escola participa en el projecte ILEC d’impuls a la lectura. Una de les experiències ha estat plantejar a la classe de P5 diferents maneres de contar un conte.

CICLE SUPERIOR

CIÈNCIA AL CARRER 2016

Un any més l’escola d’Almenar va participar a la Ciència al Carrer de Lleida. Dies abans vam preparar a la classe els experiments. Aquest any degut a la pluja la festa de la ciència va ser més curta i diferent…