ACTIVITATS DEL 1r TRIMESTRE. CURS 2015-2016

Algunes de les activitats que hem fet aquest 1r trimestre han estat aquestes:

TOTA L’ESCOLA

XERRADA “LLEGIR A CASA, COM AJUDAR-LOS ” .  ENRIC QUERALT

LA CASTANYADA 2015

Una any més vam celebrar la festa de la castanyada al pati de l’escola. Vam cantar, ballar i menjar castanyes i panellets.

EDUCACIÓ INFANTIL

TALLER DE TARDOR

FEM LLIMONADA

A partir del color groc, els nens i nenes de P-3 han portat molts llimons. Vam decidir fer llimonada, com podeu observar hem pogut comptar amb la col·laboració de la practicant Mireia, la qua ens ha ajudat en tot moment.

En un principi fem un tast d’aquest fruit i l’observem per dins i per fora. Posteriorment realitzem el suc, l’endolcim i afegim unes fulletes de menta. Ja podem beure-la!!!!

TREBALLEM EL NOM

En el primer trimestre de p-3 es prioritza la identificació i reconeixement del propi nom i dels companys; ja entrat en el segon trimestre podem observar com els nens i les nenes intenten realitzar el seu propi nom amb plastilina tant per treballar el concepte de grafia o lletra com per potenciar la psicomotricitat fina.

CICLE INICIAL

FEM UNA MANDALA DE TARDOR

L’alumnat de cicle inicial ha fet unes boniques mandales de tardor com activitat de plàstica. Mireu que xules !!

ART EFÍMER

L’alumnat de primer hem confegit el nostre nom amb diferents materials. Com podeu veure ha quedat un treball molt bonic! Cadascú ha pogut escollir i manipular segons el seu gust

CICLE MITJÀ

TREBALLS DE NADAL

CICLE SUPERIOR

CONTACONTES AMB UNIÓ DE PAGESOS

Us presentem una de les activitats que vam realitzar els i les alumnes de sisè en col·laboració amb la Fundació Pagesos Solidaris. Es tracta d’un taller de contacontes de sensibilització vers la igualtat, la tolerància i la diversitat. Vam fer una reflexió conjunta sobre què ens fa iguals i què ens fa diferents, fins arribar a la conclusió que tots tenim els mateixos drets i deures tot respectant les nostres particularitats individuals.

VISITA D’USUARIS A LA BIBLIOTECA

El dilluns dia 30 de novembre l’alumnat de 6è vam fer la visita d’usuaris a la biblioteca. Allí ens van ensenyar com poder cercar llibres, tant a la biblioteca d’Almenar com a les d’arreu de Catalunya, mitjançant:  número, lletres, colors del llibre.

Va ser una activitat  molt interessant perquè ara sabem, una mica més, com gaudir de tot allò que ens ofereix la biblioteca.

RADIOPATI CASTANYADA 2015

El passat 30 d’octubre vam celebrar la castanyada a la nostra escola. Aprofitant aquesta festa els alumnes de sisè van organitzar una sessió de radiopati. Aquesta es va desenvolupar durant una estona del matí. Aquest cop van ser les i els de sisè B els encarregats de preparar el programa que va tenir diferents seccions: notícies, entrevistes, cuina, esports, acudits, música, etc. Va ser una sessió amb la qual tota la escola va gaudir i es va engrescar. Ara toca esperar la següent.

PASTORETS 2015

Una any més, i ja són molts, l’alumnat de CS van portar a terme la representació dels Pastorets al Local Social d’Almenar. Aquest any la representació tenia moltes novetats tècniques.

Vídeo de la representació

Fotos de la representació