SORTIDA A COLLSEROLA – TERCER CICLE

imagen3.jpg

Sortida a Collserola.

imagen5.jpgimagen8.jpgimagen4.jpgimagen2.jpg

El passat divendres 19 d’octubre, els alumnes del tercer i quart cicle de l’escola vàrem anar al bosc de Collserola a observar els canvis provocats per la tardor.

Hem vist molta molsa per tot arreu, fulles molt variades caigudes dels arbres i sobretot molts i molts bolets de tota mena! Va ser molt divertit !

Hem fet moltes fotos de tots els bolets que vàrem trobar.

imagen10.jpg

“GRÀCIES”

cartell-sotida-34cicle-81207.jpgEls alumnes del 3r. i 4t Cicle, avui dilluns dia 8 d’octubre han visitat l’exposició “GRÀCIES”.

Aquesta exposició fa referència al civisme, tolerància, comportaments socials positius, …. Està organitzada per l’Àrea d’educació – Dinàmica educativa de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.
“L’exposició parteix de la paraula i del concepte GRÀCIES que configura tota la imatge gràfica, la línia expositiva i el tractament dels continguts. I és per això, que la mostra es divideix en diversos àmbits expositius o carpes que reben com a nom les lletres de la paraula GRÀCIES. D’aquesta manera, l’exposició es distribueix en la carpa G, la carpa R, la carpa A… i així successivament fins a completar tota la paraula.
Aquests mòduls independents comuniquen al visitant que no es pot ser cívic només en una lletra, és a dir, en un sol àmbit. Per ser cívic cal fer la paraula sencera, cal complir amb la paraula GRÀCIES i cal complir amb tots els àmbits integrats en l’exposició. Només així serà realment una persona cívica.”

PLANETARIUM

Cosmocaixa: Planetariurm

El passat divendres els alumnes del Cicle 2, van anar al Cosmocaixa.

Planetari ofereix una experiència inoblidable. Van observar l’Univers des de diferents perspectives. Un viatge extraordinari gràcies a un avançat sistema de simulació astronòmica en 3D i un potent sistema audiovisual d’alta definició. Un monitor els va introduir al nom dels planetes, estrelles, ….

Desprès varem fer una passajada pel “Bosc húmit.

És una rèplica exacta d’un tros de bosc inundat de la selva amazònica brasilera de més de 1.000 m². Vam observar la part inundada, també la visió subterrània, l’aèria, la pluja tropical…, tot, integrat enmig de la flora i la fauna típiques de la zona.

Els alumnes van gaudir molt de la sortida i de la visita.