Zombie de Cranberries

El següent  tema que hem escollit per a treballar a l’optativa ha estat Zombie de la banda irlandesa Cranberries. Dolores O’Riordan, lider i cantant del grup, ens va deixar el passat mes de gener.

Com a homenatge a la cantant el grup de l’optativa li ha vingut degust de tocar un dels seus temes més famosos: Zombie:

Aquest tema l’hem muntat amb els següents instruments i intèrprets. En els noms dels instruments estan enllaçades les partitures:

Veus: Ainhoa i Arianna

Baix elèctric: Alba

Piano: Nico

Carrillos 1: Sergi, Victoria i Eira

Carrillons 2: Naiara, Emma i Alexander i Iker

Carrillons 3: Eva, David Martínez, Sergio Martínez

Dins la setmana de carnestoltes, vam gravar el tema i aquest és el resultat:

Seven years old Lukas Graham

El tema del cantant danès Lukas Grahan Seven years old és el tema que han escollit els alumnes de l’optativa P per a treballar-lo i interpretar-lo a classe. Aquest tema va ser top 10 a Dinamarca, Suècia, Itàlia, Àustria, Austràlia, Nova Zelanda, Irlanda, Regne Unit i Canadà i altres paisos europeus i a Estats Units.

Stand by me

El tema Stand by me interpretada  per Ben.E.King i  composada per ell mateix i Jerry Leiber i Mike Stoller , ha estat la primera cançó que em treballat en l’optativa.

Els instruments que hem utilitzat han estat: baix elèctric, bateria, carrillons, piano i guitarra elèctrica. En el tema original també podem escoltar un güiro; ja que no tenim aquest instrument de percussió  a la classe, els alumnes han proposat d’imitar el seu so rascant amb un bolígraf amb el ferro cargolat que tenen algunes llibretes.  El resultat ha estat força convincent.

Presentació del nou curs Optativa P

Ja hem començat el nou curs i estem a la primera sessió de l’optativaP. Tenim alumnes del curs anterior que tornen a fer aquesta optativa i en tenim de nous. Entre els nous tenim dos violinistes, un violonchelista, un noi que toca la bateria i un parell de cantants.

Aquí teniu algunes imatges de les presentacions dels diferents alumnes que ens van fer amb els seus instruments:

Nicolás Pérez:

si

Rockin Chair

video 3r

Amb els alumnes de 3r d’ESO hem començat a estudiar la història del Rock. És per això que la cançó que hem escollit per a tocar amb els instruments ha estat un Rock and Roll. Aquest  tema el vam muntar amb una sessió amb els instruments següens: carrillons, metal.lòfon, bateria, piano i  flautes.