Chandelier

El tema Chandelier de la cantant Sia, va ser el tema escollit per a treballar en l’optativa Projecte, amb el nostre conjunt instrumental.

Aquí podeu escoltar la cançó:

E tema el vam arranjar per a carrillons, baix elèctric, piano i veu.

Aquí podeu veure la partitura total:

partitura Chandelier

i les diferents parts:

PARTS

Amb el nostre conjunt instrumental vam adaptar el tema i vam fer la següent estructura:

INTRODUCCIÓ                 la part de 1,2,3             TORNADA             la part de 1,2,3

Aquí podeu escoltar el resultat:

chandeli

Polifonia a 3 veus

Amb els alumnes de 1r d’ESO hem començat aprendre a tocar el piano. Hem utilitzat els pianos de l’aula. Després de practicar on es situen les diferents notes en el teclat, hem tocat una cançó a 3 veus:

Els pianos han tocat l’escala de DO descendent en blanques, i les flautes les melodies d’aquesta partitura:

Aquí teniu el resultat:

RENAIXEMENT

Per començar a treballar el període artístic del Renaixement, llegirem aquest còmic i contestareu les preguntes corresponents.

renaixe

En aquesta presentació hi ha recollits els conceptes, característiques i estils musicals més importants

rena

Escolta les audicions renaixentistes enllaçades en aquest WIX:

audi

OCELLS

A continuació hi ha un parell d’enllaços per tal de poder repassar el que has après:

rena

renc

També interpretarem aquesta dansa renaixentista:

branle

Seven nation army The white stripes

Després de les vacances de nadal, el tema que van escollir els alumnes de l’optativa per tocar plegats va ser el del grup The White Stripes: Seven nation army.

La cançó consta bàsicament d’un sol tema (A)  amb un petit fragment de transició (B).

La melodia la farà la veu. Els diferents obstinats que acompanyen la melodia els interpretaran els  carrillons, el metal·lòfon, el saxo i el baix elèctric farà el seu famós obstinat rítmic i melòdic.

Aquesta és l’estructura de la nostre adaptació del tema:

ESTRUCTURA SEVEN...

A continuació presento les partitures de les diferents parts:

baix

carrillons

metal,lòfon

saxo

sinte

I per finalitzar, la gravació de la nostre versió:

seves

Temerario

Els alumnes de l’optativa projecte em van proposar de tocar el tema de Temerario de Itaca Band.

Això doncs el vaig arranjar pels instruments que els alumnes podien tocar: baix elèctric, carrillons, xilòfon, sintetitzador, saxo, bateria i veu.

Aquí enllaço la partitura general i les diferents parts:

TEMERARIO PARTITURA

PART DEL CARRILLÓ                     PART DEL XILÒFON          PART DE SINTETITZADOR

PARTITURA BAIX ELÈCTRIC             PART DEL SAXO

Després de treballar per separat els diferents instruments i d’assajar-la un parell de dies, aquest és el resultat:

Cheapthrills

En el nivell de 3r d’ESO hem treballat amb les flautes el tema de  Cheapthrills:

Aquí teniu la partitura arranjada amb els playbacks:

parti

PLAYBACK LENT

playback_blck_squarer

PLAYBACK MITJÀ

playback_blck_squarer

I aquí la interpretació del grup de 3r d’ESO A

VOLA

A l’optativaP  vam decidir entre tots el tema que tocaríem amb la nostra banda musical. El tema escollit  va ser  VOLA del grup Txarango.

Aquí teniu l’arranjament d’aquest tema per: instruments de placa, baix elèctric, bateria, ukelele, sintetitzador, piano i veu.

vola-parti

I aquí la nostre interpretació!!!

vola-gravacio